וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקים אולג'ואן יעבוד עם דווייט הווארד ביוסטון

הסנטר שזכה בשתי אליפויות ביוסטון ידריך את הגבוהים של הרוקטס. מקורבי מטה וורלד פיס: הוא רוצה להגיע לניקס

האם מטה וורלד פיס מצא תחנה חדשה? הפורוורד ששוחרר מלוס אנג'לס לייקרס הפך הלילה (בין ראשון לשני) לשחקן חופשי ועל פי מקורביו הוא מעוניין להצטרף דווקא לניו יורק ניקס. וורלד פיס/רון ארטסט אמר רק שלשום כי לא ירצה לשחק שוב וישקול ליסוע לסין, לאמן כדורסל או לאמן פוטבול, אך קשה לקחת את הדברים שהוא אומר ברצינות.

"אני יודע שהשם שלו נמצא באוויר", אמר מאמן הניקס מייק וודסון, "אני יכול לאמן כל שחקן, אימנתי שחקנים בני 18 עד 20 ובניתי קבוצה באטלנטה וזה קשה למאמן צעיר. יש לי ניסיון, ככה שאין שחקן שאני לא יכול לאמן, כל עוד הוא רוצה שיאמנו אותו. אם מישהו יבוא לקבוצה הזאת, הוא יצטרך לדעת שזה הכל יהיה סביב הקבוצה. הכל קשור למועדון של ניו יורק שרוצה לקחת אליפות, ואם אתה מבין את זה, אז יש לך סיכוי".

ואם לא NBA: וורלד פיס חושב על סין, אימון או פוטבול

שחקן לוס אנג'לס לייקרס מטה וורלד פיס. GettyImages
יגיע דווקא לניקס? מטה וורלד פיס/GettyImages

בינתיים קבוצתו הקודמת של וורלד פיס, לוס אנג'לס לייקרס, צירפה הלילה את הפורוורד ווסלי ג'ונסון מפיניקס לעונה אחת. ג'ונסון נבחר במקום הרביעי בדראפט 2010 על ידי מינסוטה ושיחק בקבוצה במשך שנתיים אך לא בלט. בשנה שעברה עבר בטרייד לפיניקס ושיחק 50 משחקים בהם הוא רשם 8 נקודות ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

* גרג אודן ממשיך לחפש לעצמו קבוצה והוא צפוי להגיע השבוע לליגת הקיץ בלאס וגאס ולהיפגש עם נציגים של דאלאס, סקרמנטו וניו אורלינס. חבר חדש לגל מקל בדרך?

* דרק רוז הודיע שהוא כשיר ב-100 אחוז וישחק במשחק הראשון של העונה הבאה.

* דיווחים ביוסטון מלמדים כי הרוקטס ישכרו את האקים אולג'ואן במשרה מלאה כדי לעבוד עם דווייט הווארד. התפקיד של הסנטר האגדי בקבוצה עדיין לא הוגדר, והוא צפוי להשאר רוב השנה בביתו, אך יעבוד עם שחקני הפנים של יוסטון בכל קדם עונה. "נחתים אותו במשרה מלאה ככל שיתאפשר", אמר הג'נרל מנג'ר דריל מורי ליוסטון כרוניקל, "זה לא סופי, אבל יש לנו עניין משותף לסיים את זה. אנחנו רוצים שהוא יעבוד עם דווייט ועומר אסיק והוא רוצה לעשות את זה". אולג'ואן עבד עם הווארד בשני הקיצים האחרונים, והאולסטאר דיבר על רצון להמשיך איתו בעתיד. האקים זכה עם יוסטון בשתי אליפויות NBA בשנים 1994 ו-1995.

האקים אולג'ואן. AP
ממנו בהחלט יש המון מה ללמוד. אולג'ואן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully