וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "חייבים לבוא מוכנים ומפוקסים"

הרכז הישראלי רשם משחק טוב בליגת הקיץ, אך קבוצתו אכזבה והפסידה. עוזר המאמן מאתיס: "אין זמן לומר שאתה עייף"

גל מקל ממשיך להרשים בשורות קבוצתו החדשה דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ, כשהלילה (בין ראשון לשני) רשם 11 נקודות ו-4 אסיסטים בהפסד לשארלוט בובקטס 86:80. בסיום המשחק דווח כי רכז נבחרת ישראל הסתובב עם חבישה וקרח סביב הקרסול אותו עיקם באימון הראשון שלו בקבוצה, אך הוא צפוי להיות בסדר. דאלאס תנוח מחר מפעילות ותחזור לשחק בלילה בין שלישי לרביעי כשתפגוש את כוכבי ליגת הפיתוח.

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ. AP
משחק טוב שלו, של הקבוצה פחות. גל מקל/AP

"אנחנו חייבים לבוא מפוקסים ומוכנים", אמר הרכז על היכולת של קבוצתו, לאחר שכבר פיגרה ב-22 הפרש במחצית, "אנחנו חייבים להיות הקבוצה שתכה ראשונה". על חסרונו של הסנטר ברנרד ג'יימס, אמר מקל: "הוא שחקן נהדר וחשוב מאוד לנו, הוא מנהיג. אני מקווה שהוא יהיה בסדר לקראת המשחק הבא".

עוזר המאמן של המאבס מונטה מאטיס הוא זה שמנהל את משחקי הקבוצה בלאס וגאס, וכלל לא היה מרוצה ממה שראה במחצית הראשונה: "אנחנו חייבים לבוא עם אנרגיות טובות יותר כדי לפתוח את המשחק. אני לא יודע אם זאת הייתה עייפות אחרי חמישה ימים רצופים ללא מנוחה, אבל כמו שהשחקנים האלה יודעים, זה ה-NBA ויש הרבה סיטואציות כאלה של ארבעה משחקים בחמישה לילות. אתה חייב להיות מוכן לשחק בכל לילה. אין זמן לומר שאני קצת עייף ואתה חייב להלחם תוך כדי העייפות. כשהכדור מוקפץ, אתה חייב להיות מוכן לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully