וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: קווין פאלמר סיכם לעונה, הופסון באנדולו

15.7.2013 / 11:30

מלך הריבאונדים ביוון בעונה שעברה מצטרף לקבוצה של עודד קטש. השחקן המצטיין בליגת העל עבר לטורקיה לעונה אחת

הפועל אילת סיכמה הלילה (בין ראשון לשני) על צירופו של הפורוורד האמריקאי קווין פאלמר, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת דרמה מהליגה היוונית הראשונה. אנשי הקבוצה פגשו את נציגיו של פלאמר בליגת הקיץ בלאס וגאס וסיכמו את התנאים שלו לקראת העונה הבאה, כשהחתימה צפויה כבר ביממה הקרובה.

קווין פאלמר שחקן הפועל אילת. AP
הרכש החדש של אילת. קווין פאלמר/AP

פאלמר (26, 1.98), יליד בולטימור, שיחק במכללת טקסס A&M קורפוס קריסטי עד שנת 2010, כשבעונתו האחרונה רשם 19.7 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחר שלא הצליח לקבל חוזה בווישנגטון וויזארדס עבר לשחק בליגת הפיתוח של ה-NBA בקבוצת אוסטין טורוס ורשם עונה טובה מאוד.

בעונת 2011/12 המשיך בנדודיו וחתם בפוקוקה מהליגה היפנית הראשונה, במדיה הצטיין והיה לקלע השני בליגה עם 21.9 נקודות ו-7.6 ריבאונדים בממוצע. העונה עבר לליגה היוונית, סיים כמלך הריבאונדים עם 8.3 ריבאונדים בממוצע למשחק והוסיף 12.7 נקודות, 2 אסיסטים ו-2.4 חטיפות.

באילת חתומים עד כה הישראלים ניצן חנוכי, ניב ברקוביץ' ואפיק ניסים, כשהקבוצה מחכה לתשובות מאלישי כדיר ויניב גרין. כמו כן טוני יאנגר עשוי להמשיך עונה נוספת במועדון. אמש פרסמנו כי בקבוצה פנו לטיירן ג'ונסון שהצטיין בליגה הצרפתית השנייה, וגם הוא עשוי להצטרף לקבוצה של עודד קטש.

* סקוטי הופסון, השחקן המצטיין של ליגת העל בעונה שעברה, סיכם את תנאיו באנדולו אפס וישחק בעונה הבאה בשורותיה. השחקן צפוי להרוויח כחצי מיליון דולר ויחזיק באופציית יציאה ל-NBA עד לשבוע הבא, כשהוא משחק בימים אלה במדי מיאמי בליגת הקיץ בלאס וגאס, לאחר ששיחק לפני כן במדי אלופת ה-NBA בליגת הקיץ באורלנדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully