וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת מעוניינת לצרף את טיירן ג'ונסון

14.7.2013 / 10:14

הפורוורד האמריקאי (25, 2.02) שהצטיין בליגה הצרפתית השנייה אשתקד עשוי להיות הרכש הזר הראשון של עודד קטש

הפועל אילת מעוניינת לצרף את הפורוורד האמריקאי טיירן ג'ונסון, ששיחק בעונה החולפת במדי קבוצת שאלונס-ריימס מהליגה הצרפתית השנייה. נציגי הקבוצה הדרומית כבר שוחחו עם השחקן ונציגיו וייתכן מאוד כי הוא יהפוך בקרוב לרכש הזר הראשון של הקבוצה של עודד קטש לקראת עונת 2013/14. ג'ונסון מחזיק במספר הצעות נוספות מאירופה, אך נראה כי אם ההצעה של אילת תהיה טובה מספיק, הוא יצטרף.

ג'ונסון (25, 2.02) החל את לימודיו באוניברסיטת לואיזיאנה שבלאפייט בעונת 2006/7 ובמשך שלוש עונות לא הצליח לבלוט. בעונתו האחרונה במכללה פרץ לתודעה עם יכולת נהדרת שכללה 17.9 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים בממוצע למשחק. בזכות אותה עונה זכה לאזכור מיוחד בבחירות של AP לאול אמריקן וזכה לשחקן השנה בלואיזיאנה.

טיירן ג'ונסון מול ג'ון שייר. AP
פרץ בשנה האחרונה במכללה. ג'ונסון מול ג'ון שייר/AP

בעונת 2010/11 יצא לאירופה וחתם באלסטאר מהליגה הבלגית, אך סיפק רק 9 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. ג'ונסון ניסה את מזלו בליגת הפיתוח בעונה שלאחר מכן במדי ריו גראנדה, שם רשם 11.7 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים. תוך כדי אותה עונה הוא ניסה את מזלו במחנה האימונים של אינדיאנה לקראת העונה המקוצרת, אך ללא הצלחה. בשנה שעברה השתתף בליגת הקיץ במדי אינדיאנה אך לא הרשים ולא השיג חוזה. כאמור, את העונה החולפת העביר בליגה הצרפתית השנייה, הוביל את קבוצתו לגמר הפלייאוף, ורשם 14.5 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק.

עד כה החתימה הפועל אילת את הישראלים ניצן חנוכי וניב ברקוביץ', שמצטרפים לאפיק ניסים שממשיך עונה נוספת. באילת מחכים לתשובה מאלישי כדיר, שמחזיק בהצעות גם מגלבוע/גליל והפועל ירושלים, ולא פוסלים אפשרות לצרף את יניב גרין. מי שעשוי להמשיך הוא המתאזרח טוני יאנגר. בגזרת הזרים מחכים באילת להתפתחויות בנוגע לסקוטי הופסון, כשבקבוצה שומרים על קשר גם עם לארי אובאנון ואלי הולמן.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully