וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פריצה, יצחקי ואלטמן תורגלו בחוד

14.7.2013 / 22:00

הצהובים נערכים לגיורי (ד', 21:30), השבדי: "אצטרך לקחת אחריות על כיבוש השערים". זיו: "אנחנו הולכים ומשתפרים"

המשחק בין מכבי תל אביב לגיורי ההונגרית בסיבוב המוקדם השני של ליגת האלופות רחוק מאיתנו רק שלושה ימים (רביעי, 21:30, ערוץ 50). הצהובים ערכו הערב אימון, כשמחר ייערך האימון המסכם ולאחריו תצא הקבוצה להונגריה. מי שתורגלו בחוד באימון הם ראדה פריצה, ברק יצחקי ועומרי אלטמן.

מוקדם יותר היום הגיעו השחקנים לבלומפילד כדי לחתום לאוהדים על מארז האליפות.

עומר ורד עשוי לעבור לליגה היוונית

מיטש גולדהאר ישתתף בטורניר הטניס למאסטרס במכביה

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב באימון. ברני ארדוב
ראדה פריצה מול זיו באימון/ברני ארדוב

"נחמד לראות את כל האוהדים באירוע", אמר ראדה פריצה. "התגעגענו אליהם ואנחנו כבר מסתכלים קדימה לעונה החדשה". כל ההכנות לעונה הבאה אמר החלוץ השבדי: "הכול היה ברמה גבוהה מאוד. עבדנו קשה, זה לא קל לחזור אחרי חופשה ולהתחיל עונה חדשה. אני חושב שבשני משחקי האימון האחרונים שלנו אפשר היה לראות שיפור משמעותי ביכולת".

פריצה נשאל על בעיות הכיבושים במשחקי האימון – ארבעה שערים בארבעה מפגשים – וענה: "אין לי ספק שזה יבוא. בין משחקי אימון למשחקיים יש הבדל גדול. זו קבוצה טובה, לבטח היריבה הכי קשה שיכולנו לקבל. לעולם לא שיחקתי נגדם, ובכלל נגד יריבה מהונגריה, אבל באופן אישי אצטרך לקחת את האחריות על כיבוש שערים ולעזור לקבוצה לנצח. וזה טוב. כולם יצטרכו כמובן לקחת אחריות".

על השינויים בסגל אמר החלוץ: "קשה להגיד בשלב זה אם נחלשנו או התחזקנו. וינסנט אניימה היה שוער נפלא ועכשיו יש לנו את חואן פאבלו, גם הוא טוב מאוד. עטר כבש המון שערים במכבי, וזה יהיה אתגר עבורנו עכשיו. אבל אני חושב שיש לנו את השחקנים המתאימים לעשות את אותו דבר כמו בעונה שעברה".

על שיתוף הפעולה עם טל בו חיים וברק יצחקי אמר פריצה: "אלו שחקנים טובים ואני בהחלט מצפה לשתף איתם פעולה".

יואב זיו גם התייחס להכנות: "אנחנו הולכים ומשתפרים ובכל יום לומדים דברים חדשים. יש מאמן חדש עם דרישות שונות ואנחנו מרגילים את עצמנו לדרישות האלה. בכל יום לומדים דבר חדש, ואנחנו משתדלים ליישם את זה גם באימונים. ההרגשה שאנחנו הולכים לקראת משחק לא קל. אנחנו כבר לומדים את הקבוצה ואתה שחקנים שלה, וגם את שיטת המשחקים של ההונגרים נלמד ונבוא מוכנים. אנשים בצוות האימון ראו את הקבוצה הזו והם יעבירו לנו את כל הרשמים בימים הקרובים. נצטרך לצאת ולעשות את העבודה בחוץ, כדי לחזור עם תוצאה הביתה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נצטרך לעשות את העבודה בחוץ". זיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון ראשון: 17:24, 14.7.2013)

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully