וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר ישתתף בטורניר הטניס למאסטרס במכביה

13.7.2013 / 21:35

הבעלים של מכבי תל אביב יהיה חלק ממשלחת קנדה למשחקים. יגיע למשחק נגד גיורי, שהביסה 0:3 את דברצן לעיניו של סוזה

מיטש גולדהאר, הבעלים של מכבי תל אביב, יהיה נוכח בצמד המשחקים של הקבוצה, נגד גיורי ההונגרית במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, כך הודיע הערב (שבת) המועדון. תחילה יגיע גולדהאר למשחק החוץ שיערך ביום רביעי השבוע בהונגריה ואז יחזור עם הקבוצה ארצה לישראל.

בינתיים זכתה הערב גיורי בסופרקאפ ההונגרי עם ניצחון מרשים 0:3 על דברצן, במשחק בו נכח פאולו סוזה באיצטדיון פרנץ פושקש בבודפשט. האלופה התעללה במחזיקת הגביע עם שערים של ניקולה טרייקוביץ' (32), תמאש קולטאי (45) וזולץ קלמאר בן ה-18 (86).

גולדהאר, חובב טניס מושבע, ישאר בשבועות הקרובים בישראל, כאשר הוא צפוי לייצג את נבחרת קנדה בטורניר הטניס במכביה ה-19, שתיפתח בשבוע הבא. למעשה לא נכח גולדהאר בישראל מאז חגיגות האליפות של הקבוצה, בסיום העונה הקודמת וזה יהיה ביקורו הראשון בישראל מאז. גולדהאר, שעשוי להגיע לטקס הפתיחה של המשחקים באיצטדיון טדי, אמר: "לכבוד הוא לי ליטול חלק במשחקי המכביה ה-19 עובדה שמרגשת אותי מאוד".

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
"מתרגש להשתתף במכביה". גולדהאר/ברני ארדוב

בצוות המקצועי ימשיכו גם במהלך השבוע הקרוב במלאכת הרכבת הסגל הסופי לקראת פתיחת העונה. הצהובים לא וויתרו עדין על צירופו של עוז ראלי מבני יהודה ומגעים מתקיימים כל העת מאחורי הקלעים. העובדה כי הפועל באר שבע ירדה סופית מצירופו של הקשר רפי דהן השייך למכבי תל אביב, עשויה לעזור כעת לזירוז סגירת מעברו של ראלי לקרית שלום, כאשר דהן יגיע לעונה נוספת בבני יהודה, בה שיחק בעונה שעברה.

סגל הצהובים צפוי לעבור עוד מספר שינויים, בעיקר בכל הקשור לעזבת שחקנים. אחרי השאלתו של הקשר גונסאלו גרסיה לאנורתוזיס הקפריסאית ומעברו הצפוי של הבלם איגנסיו פידלף לנאסיונל מאורוגוואי, קיבל גם הקשר חסן אבו זייד, אישור לעבור בהשאלה לעונה אחת. באבו זייד מעוניינות בני סכנין, בני יהודה וכן הפועל באר שבע ואחת מהשלוש צפוייה לקלוט אותו ככל הנראה כבר בשבוע הקרוב.

בתוך כך קיבלו היום שחקני הקבוצה יום חופשי מאימונים, כאשר מחר יחזרו הצהובים להתאמן ויפתחו למעשה בהכנות האחרונות לקראת ההמראה להונגריה ביום שני אחר הצהריים. בנוסף, יערך מחר (ראשון, 16:00), באצטדיון בלומפילד, אירוע "הרגעים הבלתי נשכחים", בו יושק מארז האליפות הרשמי, הכולל אלבום תמונות מהודר וכן דיסק DVD ובו הרגעים הגדולים מעונת האליפות בשנה שעברה. כל שחקני הקבוצה צפויים להיות נוכחים באירוע ולחלק חתימות לאוהדים שיגיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully