וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון דורש לקבל מסמכים ממועצת ההימורים

14.7.2013 / 15:53

יו”ר ההתאחדות שיגר מכתב ובו הוא דורש תיעוד של תהליכי קבלת עובדים ודוחות כספיים. גורם בטוטו: "אצלנו הכל שקוף"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, שלח היום מכתב למנכ"ל הטוטו איציק לארי ובו רשימת בקשות לקבלת העתקי מסמכים ומידע נוסף בנוגע למתרחש במועצת ההימורים. בין היתר לוזון ביקש לקבל מסמכים המתעדים את תהליכי קבלת העובדים ואת הסכמי ההתקשרות איתם ואת פירוטי הסכומים שהמועצה הוציאה או התחייבה להוציא עבור פרסום בשנים 2011-2013. מההתאחדות נמסר: "יו"ר ההתאחדות לכדורגל מצפה ממי שמדברים גבוהה על שקיפות, לעמוד ברף שהציבו".

לוזון דרש לקבל את כל החומרים עד ה-25 ביולי, כלומר בעוד שבוע וחצי. לארי מיהר לשלוח תגובה ליו"ר ההתאחדות ובה כתב: "אבי,שלום. קיבלתי את מכתבך. לאור העובדה שהנך מבקש חומר רב וישן הליך איסופו עשוי להמשך מעבר למועד שנקבת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורם בכיר במועצה להסדר ההימורים בספורט אמר בעקבות ההודעה: "קיבלנו את המכתב של מר לוזון, ומכיוון שאנחנו, בניגוד למוסדות אחרים, פועלים בשקיפות ובאחריות ציבורית, כל הנתונים יונחו לפניו. אנחנו עומדים מאחורי כל המכרזים והמינויים שערכנו בשנים האחרונות".

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר: "כשנקבל את המסמכים נדע האם הטוטו פועל מתוך אחריות לציבור שלו, או שיש דברים שיש לתת עליהם את הדעת, בעיקר בענייני מינויים ונושא הליך הבחירה לאותם מינויים". בטוטו, אגב, אינם מתרגשים מהדרישה של לוזון לקבל את המסמכים עד ה-25 ליולי ויעבירו לו אותם לאחר גיבוש כל המסמכים הרלוונטיים.

תגובת הטוטו לבקשת אבי לוזון: "אבי לוזון הינו חבר בדירקטוריון מועצת ההימורים ועל כן הינו זכאי
לקבל ולעיין בכל החומרים שביקש. הטוטו כאמור מתנהל בשקיפות מלאה ויעמיד לרשות לוזון את החומרים שביקש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully