וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע פרש מגמר טורניר איסטנבול

הישראלי הצליח לכפות מערכה שלישית מול בנג'מין בקר, אך נאלץ לפרוש בגלל פציעה. גלושקו הודחה בחצי הגמר ביאקימה

לאחר שלא הצליח להטביע את חותמו בטורניר ווימבלדון כשהודח כבר בסיבוב הראשון של המוקדמות, היה קרוב הערב (ראשון) דודי סלע לזכות בטורניר הצ'לנג'ר בטורקיה, אך נאלץ לפרוש במהלך המערכה השלישית בגמר, וסיים רק במקום השני. מי שהניף במקומו את הגביע הוא בנג'מין בקר הגרמני, המדורג 105 בעולם.

הגרמני פתח טוב יותר את המשחק, שבר כבר בשלב מוקדם ושיט משם לניצחון 1:6 קליל במערכה הראשונה. סלע הצליח להתאושש במערכה השנייה, שבר בעצמו בפעמיים וכפה מערכה שלישית לאחר שניצח 2:6. אלא שאז, באמצע המערכה המכרעת, החל סלע לסבול מפציעה, ירד לחדרי ההלבשה ומשם לא הצליח לחזור. סלע מדורג כרגע במקום ה-94 בעולם.

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
אכזבה. סלע/AP

יוליה גלושקו הודחה הבוקר (ראשון) בחצי גמר טורניר יאקימה. הטניסאית הבכירה של ישראל, המדורגת 105 בעולם, נעצרה על סף העפלה לגמר נוסף אחרי שזכתה בשבוע שעבר בטורניר ווטרלו, כשנכנעה לניקול גיבס 4:6, 6:2, 6:1 בארבעת האחרונות של הטורניר על סך 50,000 דולר הנערך בוושינגטון.

גלושקו פתחה היטב וזכתה במערכה הראשונה, אבל האמריקאית המדורגת 205 בעולם נטלה את היוזמה בהמשך וניצחה בקלות בשתי המערכות הבאות. גיבס תפגוש בגמר את איבנה ליסיאק הקרואטית, שגברה 2:6, 6:3, 2:6 על סטורם סאנדרס האוסטרלית.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. Matthew Lewis, GettyImages
נעצרה. יוליה גלושקו/GettyImages, Matthew Lewis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully