וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו בחצי גמר יאקימה, פאר הודחה מבודפשט

הטניסאית הבכירה של ישראל גברה 3:6, 2:6 על וויינהולד. פאר הפסידה לקדנטו ברבע הגמר. סלע בחצי גמר איסטנבול

הטניסאית הישראלית הבכירה, יוליה גלושקו (105 בעולם) עלתה היום (שישי) לחצי גמר טורניר יאקימה בארצות הברית (על סך פרסים של 50 אלף דולר). גלושקו גברה 3:6, 2:6 על האמריקאית אשלי וויינהולד (297 בעולם) ותתמודד נגד המנצחת במשחק בין האמריקאיות סאצ'יה ויקרי וניקול גיבס.

"התחלתי את המערכה הראשונה קצת לחוצה, אבל עדיין ידעתי שאני הרבה יותר טובה ובשליטה, אמרה גולשקו לאחר הניצחון. "במערכה השנייה היה הרבה יותר טוב מבחינתי. השתחררתי מהלחץ וסיימתי בצורה מאוד חיובית ואגרסיבית".

יוליה גלושקו. ברני ארדוב
ממשיכה להוכיח יכולת מצוינת. גלושקו/ברני ארדוב

שחר פאר הודחה היום ברבע גמר טורניר בודפשט (פרסים בסך 235 אלף דולר) אחרי שהפסידה לרומנייה אלכסנדרה קדנטו (80 בעולם) בתוצאה 6:0, 7:5. קדנטו ניצלה את חולשתה של פאר בפתיחה, שברה את הישראלית ושייטה בתוך 26 דקות בלבד ל-0:6 מרשים מבחינתה במערכה הראשונה. פאר נאבקה כדי לשמור על הגשותיה בתחילת המערכה השנייה, ובהמשך צברה ביטחון. השתיים שמרו על ההגשה וניהלו משחקונים ארוכים, אולם במשחקון ה-11 פאר נשברה, הרומנייה שמרה על הגשתה, וניצחה במערכה השנייה, שארכה שעה.

שחר פאר טניסאית ישראלית. GettyImages
הרומנייה הייתה גדולה עליה. פאר/GettyImages

הטניסאי הישראלי הבכיר, דודי סלע, עלה היום (שישי) לשלב חצי הגמר בטורניר הצ'לנג'ר באיסטנבול (על סך פרסים של 42.5 אלף יורו). סלע (94 בעולם) היה אמור להתמודד נגד מיכאיל קוקושקין מקזחסטן (191 בעולם) אולם זה פרש מהטורניר. סלע יפגוש בחצי הגמר את הרוסי טיימורז גבאשווילי (136 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully