וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוון לנדל סבור: אנדי מארי הטניסאי הטוב בעולם

מאמנו של אלוף ווימבלדון מזכיר ש"מארי זכה בשנה האחרונה ביותר גרנד סלאם מכל שאר הטניסאים. דג'וקוביץ'? תחת לחץ"

הטניסאי הבריטי אנדי מארי עם מאמנו איוון לנדל. רויטרס
האיש שאחראי על השינוי? לנדל בוחן את מארי/רויטרס

איוון לנדל סבור שחניכו אנדי מארי הוא כיום הטניסאי הטוב בעולם. אומנם על פי הדירוג הרשמי, נובאק דג'וקוביץ' עדיין נמצא בפסגת הדירוג העולמי בפער גדול, אבל אחרי הניצחון של מארי על יריבו בגמר ווימבלדון, קשה שלא להניח אחרת.

"אם טניסאי לוקח שני טורנירי גרנד סלאם בשנה האחרונה ומדליית זהב באולימפיאדה, ולכל השאר יש רק תואר אחד בשנה האחרונה, ובכן, אנשים יכולים לעשות הנחות מסוימות", אומר לנדל, מאמנו של מארי.

כידוע, הניצחון של מארי על דג'וקוביץ' היה השני שלו מתוך שלושת גמרי הגראנד סלאם האחרונים שבהם הם נפגשו: בארה"ב 2012 הסקוטי ניצח את "נולה", באוסטרליה השנה הסרבי גבר על מארי, ובווימבלדון המהפך הושלם. כמו כן, מארי גם גבר על דג'וקוביץ' בחצי גמר הטורניר האולימפי.

"נובאק הוא שחקן גדול, אל תבינו אותי לא נכון", אמר לנדל, "זו לא רק השנה האחרונה, אלא למעשה מתחילת 2011 הוא היה פנומנלי. אבל לאחרונה הוא תחת לחץ".

אגב, מארי עצמו סיפר מה למד מסר אלכס פרגוסון, מעריצו הגדול: "הוא אמר לי שהדברים שעליהם הוא בנה את הקבוצות שלו, זה עקביות וריכוז. אם תוכל לשמור על ריכוז לאורך כל ההתמודדות, תצליח להיות עקבי. וזה דבר שניסיתי לעשות לכל אורך הטורניר. כשמישהו כמו פרגוסון אומר לך את זה, זה מקבל משמעות אחרת. זה מה שהוא עשה כל הקריירה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully