וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: העתודה הפסידה 63:61 לנבחרת ספרד

הנבחרת של דרוקר נתנה מאבק ונהנתה מהצגה של קולשוב (21 נק') אך תיאבק להישאר בדרג א' דרך הבית התחתון

יממה לאחר שהשיגה את ניצחונה הראשון באליפות אירופה, נחלה הערב (שבת) נבחרת העתודה של ישראל את הפסדה השלישי בטורניר, כשנכנעה 63:61 לספרד בשניות הסיום. שחקניו של דרוקר הצליחו לתת פייט נהדר לנבחרת הספרדית החזקה במשך 40 דקות, וכבר באמצע המשחק למדו שגם במקרה של ניצחון לא יצליחו להעפיל לשלב הבא, בעקבות ניצחונה של רוסיה (שקבע כי ישראל חייבת לנצח ב-15 הפרש ומעלה). עתה היא תמקד את מאמציה במלחמה על ההישארות בדרג א', כשתתמודד במסגרת הבית התחתון של אליפות אירופה.

שרון דרוקר מאמן נבחרת העתודה של ישראל. מגד גוזני
נתנו פייט מצויין שלא הספיק. דרוקר/מגד גוזני

הנבחרת תשחק בבית התחתון עם נבחרות סרביה, אוקראינה וצ'כיה. המשחק הראשון ייערך ביום שני נגד נבחרת סרביה, לאחר מכן בשלישי תפגוש את הנבחרת הצ'כית ותסיים נגד האוקראינים אותם פגשו בהכנה. שתי הראשונות בבית ישארו בדרג א' וישחקו במשחקי הדירוג 13-16, בעוד שתי האחרונות יפגשו את שתי האחרונות מהבית התחתון המקביל למשחקי הדירוג 17-20 שמשוחקים בשיטת נוק אאוט. רק הנבחרת שתסיים במקום ה-17 מתוך משחקי הדירוג תישאר בדרג א', שלוש האחרות ירדו לדרג ב'.

היה הפסד אכזרי בשנייה האחרונה", אמר שרון דרוקר בסיום. "שיחקנו ברמה טובה מאוד. שמרנו הגנה יוצאת מהכלל, השחקנים נתנו הכל על המגרש, אבל למרות שכבר לא היה סיכוי לעלות עשינו הכל כדי לנצח את המשחק. השארנו הכל על המגרש, כולל הרבה זיעה וגם דם. ביום שני מתחיל מאבק ההישרדות. שם אנחנו צריכים להתרכז, לשחק יחד. שלושה משחקים יום אחרי יום ונתכונן כמו שצריך".

שחקן נבחרת העתודה  אור סולומון. קובי אליהו
אם ישחקו ככה גם בבית התחתון, יש להם סיכוי טוב להישאר. סולומון/קובי אליהו

מהלך המשחק

ישראל עלתה ליתרון 0:3 מהיר, אבל ספרד הגיבה עם ריצת 0:7 בזכות דקות טובות של דיאז. שחקניו של דרוקר המשיכו להתקשות וראו את אולאיזולה ודיאז מטיסים את נבחרתם ליתרון 7:15. מאיור וקולשוב העירו את הנבחרת ובסיום הרבע הראשון זה רק 17:15 לספרדים. פרננדס עלה בטירוף לרבע השני, ועם שבע נקודות רצופות הביא את קבוצתו ליתרון 19:28. קולשוב המשיך להיות האיש של ישראל גם ברבע השני כשהוביל ריצת 2:10 נגדית, ובמחצית זה רק 29:34 לספרד אחרי ג'אמפ על הבאזר של פרננדס.

רם אליאספור שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
לא ויתרו בקלות. אליאספור/מגד גוזני

ישראל נראתה רע בפתיחת הרבע השלישי ולא הצליחה למצוא את הטבעת במשך יותר מארבע דקות, מה שסייע לספרד לעלות ליתרון 10. אלא שאז שוב חזרו שחקניו של דרוקר, בראשת אליאספור וסולומון בדרך לפיגור נקודה בלבד בסיום הרבע השלישי, 43:42. קולשוב הפגיז שלשה בפתיחת הרבע האחרון כדי להעלות את ישראל ליתרון, לראשונה מאז הרבע הראשון, וחמש דקות הוליכו שחקניו של דרוקר 49:52. מוטוס הפגיז שלשה והוביל את המהפך של הספרדים, דיאז כבר קבע 54:59 עם שלשה לפני שקולשוב החזיר עם שלשה משלו. טום מעין החזיר את ישראל למשחק וכבר קבע 61:61, לפני שפרננדס העלה את הספרדים ליתרון, 5 שניות לסיום. ישראל חיפשה זריקה נואשת ואיבדה את הכדור, ובסיום זה 61:63 לספרד.

איגור מאיור שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
לא אמרו את המילה האחרונה. מאיור/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו לנבחרת העתודה: איגור קולשוב 21 ו-8 ריבאונדים, אור סולומון 12 (4 מ-15 מהשדה) ו-12 ריבאונדים, תום מעין 9 ו-8 איבודים, גולן גוט 6, רם אליאספור 5, רפי מנקו ואיגור מאיור 3 כל אחד, אלון אברמוביץ' 2.

קלעו לנבחרת ספרד: דניאל דיאז 23 ו-7 ריבאונדים, ג'יימי פרננדס 22 ו-7 ריבאונדים, לואיס קוסטה 8, חוליאן אולאיזולה 4, מיקל מוטוס 3, אלחנדרו סוארס 2, גיירם ויוס 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully