וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה בדקו ומצאו: אובמיאנג משאיר אבק ליוסאין בולט

כשקבע את שיא העולם ב-2009, רץ הג'מייקני את 30 המטרים הראשונים ב-3.78 שניות. חלוץ דורטמונד, כך נטען, מהיר יותר

אין ספק כי אחת ההחתמות המרתקות של הקיץ בבונדסליגה עד כה הוא פייר אמריק אובמיאנג, שעבר לדורטמונד מסנט אטיין תמורת 14 מיליון יורו. לאחר שפרץ בשנים האחרונות בליגה הצרפתית, לכולם היה ברור כי חלוצה של נבחרת גאבון מחזיק ביכולות אתלטיות עילאיות, אולם בבדיקה של העיתון הגרמני 'בילד', מתברר כי המהירות של אובמיאנג היא בגדר נדירה.

ההחתמות של אובמיאנג ומחטיריאן: בינגו עבור דורטמונד

פייר אמריק אובמיאנג (שני משמאל) לצד הנריך מחיטריאן שחקני דורטמונד החדשים. AP
מהירות מסחררת. אובמיאנג במדים החדשים/AP

על פי העיתון הגרמני הנפוץ, חלוצה החדש של דורטמונד רץ 30 מטר בתוצאה מדהימה של 3.7 שניות. כדי לשים את הזמן בפרופורציות, נספר שכשקבע את שיא העולם הבלתי אפשרי בריצת 100 מטר בברלין ב-2009, יוסאין בולט רץ את שלושים המטרים הראשונים בתוצאה של 3.78 שניות.

"הוא בלי ספק אחד השחקנים הכי מהירים ששיחקנו בגרמניה", החמיא מייקל זורק, המנהל המקצועי של סגנית האלופה, לרכש החדש. אוטו פיסטר האגדי, שמאמן נבחרות אפריקאיות מאז שנות השבעים, הוסיף וטען: "מעולם לא ראיתי מישהו עם כוח מתפרץ כמו שלו".

הרכש החדש והמרשים לא פחות של סגנית האלופה הגרמנית, הנריך מחטיריאן, הסביר הבוקר מדוע העדיף את דורטמונד על פני הצעות אחרות, ביניהן מליברפול: "הלכתי עם הלב שלי, ואני מקווה שהקבוצה לא תתחרט על זה. קיבלו אותי טוב מאוד כאן, השחקנים מאוד עוזרים לי להשתלב". על ההשוואות הבלתי נמנעות למריו גצה, שעזב לבאיירן מינכן, אמר קשר שחטאר דונייצק לשעבר: "הוא טוב מאוד, אבל אנחנו שני שחקנים שונים לגמרי".

הנריך מחיטריאן שחקן דורטמונד. AP
גם הוא משתלב נהדר. מחטיריאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully