וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת העתודה גילו: שיטת הבית התחתון שונה משחשבו

12.7.2013 / 23:08

אם הנבחרת לא תעפיל לשלב הבתים השני, היא תשחק שלושה משחקים ולא שניים. המשמעות: הניצחון על בולגריה לא ייחשב

פיב"א אירופה הרגילה את איגוד הכדורסל לשינויים הזויים שמתגלים במהלך מוקדמות אליפות אירופה לבוגרים, כפי שקרה בשתי אליפויות אירופה האחרונות, אך הערב (שישי) גילו בנבחרת העתודה שגם הם יכולים להיות מופתעים. עירנות של עובדי איגוד הכדורסל בתל אביב, בשיתוף בדיקה שערכו ראשי המשלחת מול מארגני אליפות אירופה באסטוניה, גילתה כי שיטת המשחקים בבית התחתון היא אינה כפי שחשבו בהתחלה.

על פי מה שהיה ידוע לאנשי האיגוד והנבחרת, שתי הנבחרות שמסיימות במקומות האחרונים בבית המוקדם מצטרפות לשתי נבחרות מבית מקביל והן יוצרות בית נוסף. שתי האחרונות מהבית הזה ירדו למשחקי הדירוג 17-20, שממנו ירדו שלוש נבחרות לדרג ב'. המשמעות של מה שהיה ידוע היא שאם נבחרת בולגריה לא תדהים ביום שבת את רוסיה, ישראל תרד לבית התחתון עם ניצחון אחד, בזכות הניצחון היום (שישי) על בולגריה 66:68.

שרון דרוקר מאמן נבחרת העתודה של ישראל. מגד גוזני
הממזרים שינו את השיטה? דרוקר/מגד גוזני

אלא שמבט אל לוח המשחקים באתר האליפות מגלה כי שתי הנבחרות מכל בית שיורדות לבית התחתון לא משחקות באותו בית תחתון. המשמעות היא שישראל ובולגריה לא ייפגשו במשחקי השלב הבא, והנבחרת, כמו שאר הנבחרות בבית, תתחיל את השלב עם מאזן 0:0. זאת אומרת שאם ישראל לא תעפיל לשלב השני בשבת, הניצחון היום לא היה משמעותי להמשך הדרך. חשוב לציין כי זאת הפעם הראשונה שפיב"א אירופה עורכת אליפות אירופה לנבחרות עתודה עם 20 נבחרות, ומכאן נוצר מקור הבלבול. על פי טענות אנשי נבחרת העתודה, בחוברת האליפות שחולקה להם שיטת המשחקים היא שונה ממה שמופיע באתר הרשמי.

ישראל תפגוש בשבת את נבחרת ספרד, ללא תומר גינת שנפצע בניצחון על הבולגרים וייתכן כי גמר את הטורניר. ניצחון של הנבחרת בכחול לבן, בתוספת הפסד של רוסיה לבולגריה, יעלה את ישראל לסיבוב השני וישאיר אותה בדרג א'. הפסד, ומתחילה המלחמה על ההשארות בדרג העליון.

צפו בתקציר הניצחון של נבחרת העתודה על בולגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully