וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: 15 נקודות לסמארדו סמואלס

אקס ירושלים הצטיין בניצחון הקליפרס. 8 נקודות לג'רום דייסון בשארלוט. צפו בדאנק האדיר של ג'פרי טיילור על ארון ביינס

ליגת הקיץ בלאס וגאס יצאה הלילה (בין שישי לשבת) לדרך, ואחד השחקנים המרשימים ביותר מיום המשחקים הראשון היה דווקא מיודענו סמארדו סמואלס, ששיחק אתשקד בהפועל ירושלים. שחקן הפנים שנמנה על הסגל של לוס אנג'לס קליפרס סיים עם 15 נקודות (3 מ-5 מחוץ לקשת) ו-5 ריבאונדים ב-20 דקות, וסייע לקבוצתו לנצח 83:90 את אטלנטה. רג'י בולוק הוליך את רשימת הקלעים של הקליפרס עם 18, בעוד מנגד, שחקן השנה השניה ג'ון ג'נקינס סיים עם 24 נקודות עבור ההוקס.

הכדורסלן האמריקאי סמארדו סמואלס. AP
ממלחה לליגה הטובה בעולם? סמואלס/AP

"ישראלי" נוסף ששיחק הלילה היה ג'רום דייסון, אקס הפועל חולון, שקלע 8 נקודות בהפסד שארלוט 69:68 לסן אנטוניו. הספרס ניצחו תודות לסל הניצחון של קורי ג'וזף, אך ה-מהלך של המשחק היה ההטבעה המטורפת הזו של ג'פרי טיילור על הראש של ארון ביינס, שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב אשתקד:

ניו אורלינס גברה על הניקס 72:77 בזכות 24 נקודות של אוסטין ריברס, כשבריאן רוברטס, אקס גליל עליון, הוסיף 10. ניו יורק קיבלה 13 נקודות מטים הארדוויי ג'וניור, שזכה לסרטון הבא באתר NBA.COM:

ובינתיים, בליגת הקיץ באורלנדו

יומה האחרון של ליגת הקיץ באורלנדו עמוס במיוחד עם 12 משחקי אימון, ובמשחק שפתח את מרתון המשחקים ניצחה קבוצת ליגת הקיץ של מיאמי היט את מקבילתה מדטרויט בתוצאה 85:90. קלארק ודי.ג'יי קנדי קלעו 18 כל אחד להיט, שחקנה של הפועל אילת בעונה שעברה, סקוטי הופסון, לא שותף בשורות מיאמי. ג'יימס נאנאליי את הפיסטונס הוביל הגארד קנטביוס קולדוול פופ, שנבחר שמיני בדראפט, עם 20 נקודות. אנדרה דראמונד הוסיף 15 נקודות ו-14 ריבאונדים.

אינדיאנה ניצחה את יוטה 70:73. אורלנדו ג'ונסון הוליך את קלעי הפייסרס עם 18 נקודות. הגארד טריי ברק, שנבחר תשיעי בדראפט על ידי מינסוטה ונשלח ליוטה, קלע 8 עבור הג'אז, מייקל סטוקטון, הבן של שחקן העבר האגדי ג'ון סטוקטון, עלה מהספסל ותרם 6 נקודות. טוני גפני, אקס גלבוע/גליל, קלע 3 נקודות.

קבוצת ליגת הקיץ של אוקלהומה סיטי סיימה עם מאזן 0:5 אחרי שניצחה את יוסטון 77:85. סטיבן אדמס, אותו בחרו הת'אנדר במקום ה-12 בדראפט, קלע 10 נקודות והוריד 9 ריבאונדים, ג'רמי למב הוליך את המנצחים עם 18. את יוסטון הוליך הגארד בי.ג'יי יאנג עם 20. טיילר האניקאט, שמתחרה עם עומרי כספי על עמדת הפורוורד, קלע 4 נקודות והוריד 9 ריבאונדים.

בוסטון ניצחה את אורלנדו 83:102. טוני מיטשל קלע 14 לבוסטון, קורטני פלס מהפועל ירושלים הוסיף 11. אורלנדו נהנתה מ-25 נקודות של איי.ג'יי סלוטר, ויקטור אולדיפו, שנבחר שני בדראפט, לא שותף בשורות המג'יק.

שחקן דטרויט פיסטונס קנטביוס קולדוול פופ. AP
מראה יכולות. קנטביוס קולדוול פופ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully