וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "המפתח יהיה לשחק קשוח, חזק ויחד"

11.7.2013 / 9:32

מאמן נבחרת העתודה מלא אמונה לקראת ההתמודדות מול רוסיה (15:45), כשניצחון יקרב את ישראל לסיבוב השני

נבחרת העתודה תתמודד היום (חמישי) עם נבחרת רוסיה במשחק השני בשלב הבתים הראשון של אליפות אירופה באסטוניה (15:45). הנבחרת מגיעה למשחק לאחר התבוסה במשחק הפתיחה ללטביה 87:59, אך עם אמונה שניתן לעשות דברים יפים באליפות, כשלא מעט תלוי במשחק היום. מאחר שמדובר בבית בן חמש קבוצות, אתמול היה תורה של ישראל לנוח והצוות המקצועי של הנבחרת צפה בהפסד של הרוסים 89:85 ללטביה לאחר הארכה, ויודע שניצחון יקרב אותם בצורה משמעותית להעפלה לסיבוב השני. לרוסיה שני הפסדים, שחוץ מלטביה הפסידו גם לספרד ביום הראשון.

שרון דרוקר מאמן נבחרת העתודה של ישראל. מגד גוזני
"אין שום משמעות לעובדה שהם שיחקו שני משחקים ואנחנו נחנו". דרוקר/מגד גוזני

"ראינו את הרוסים והם מאוד כישרוניים וכדי לנצח נצטרך לשחק כקבוצה", אמר המאמן שרון דרוקר לאחר שצפה ברוסים, "הבחורים שלנו מאוד רוצים ומשתדלים ונעשה הכל כדי לנצח במשחק. המפתח יהיה לשחק קשוח, חזק ויחד. אין שום משמעות לעובדה שהם שיחקו שני משחקים ואנחנו נחנו. זה יום חדש ומשחק חדש והכל יכול לקרות".

הרוסים מגיעים לאליפות לאחר שבשנה שעברה נכשלו באליפות אירופה לעתודה וסיימו רק במקום ה-11. הסגל שלהם מורכב רק מילידי 1993, לאחר שילידי 1994 שיחקו עם הנבחרת עד גיל 19 באליפות העולם. כמו כן חסרה הנבחרת את הכוכב סרגיי קראסב שנבחר בדראפט ה-NBA על ידי קליבלנד. השחקן הבולט ברוסים עד כה הוא הפורוורד ולאדיסלב טרושקין שרושם 14 נקודות ו-8.5 ריבאונדים, ולצידו נמצא גם אלכסנדר גודומאק עם 12.5 נקודות ו-9.5 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully