וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנורתוזיס רוצה לשאול את גונסאלו גרסיה לעונה אחת

הקבוצה פנתה לצהובים ומוכנה לשלם 150 אלף יורו משכרו, טרם הושג סיכום. ברק לוי צפוי לפתוח מול גיורי בשבוע הבא

אחרי שהחתימה את עמית בן שושן ורוברטו קולאוטי, אנורתוזיס פמגוסטה ממשיכה לחשוק בשחקנים מהשוק הישראלי ומעוניינת לצרף את גונסאלו גרסיה בהשאלה לעונה אחת. לאורוגוואי נותרו שנתיים לסיום החוזה במכבי תל אביב שמעוניינת לפנות מקום בסגל. הקפריסאים כאמור פנו לנציג הבעלים ג'ק אנגלידיס והודיעו שהם מוכנים לשלם 150 אלף יורו משכרו, אבל הצהובים טרם השיבו לכך.

חואן פאבלו קולינאס סיכם במכבי תל אביב

סיפורו של השוער חואן פאבלו קולינאס

שחקן מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה יורד מאוכזב. ברני ארדוב
לא הצליח לפרוח בקרית שלום. גונסאלו גרסיה/ברני ארדוב

גרסיה בן ה-29 לא הצליח להשתלב מקצועית במכבי תל אביב וסיים את העונה האחרונה עם ארבעה שערי ליגה ושני שערים בגביע הטוטו. גרסיה שהחל את הקריירה בקבוצת המילואים של ריאל מדריד והשתייך בעונת 2002 לסגל הנבחרת הצעירה של ספרד, עשה שנים יפות בכרוניגן ההולנדית אחרי שהתקשה למצוא את מקומו לפני כן בהירנביין.

ב-2011 שיחק הקשר תחת ג'ורדי קרויף בלרנקה, כבש 12 שערים ב-22 משחקי ליגה שבהם שותף ואף הבקיע חמישה שערים נוספים בליגה האירופית. אלא שבקרית שלום כאמור גרסיה לא פרח והודה לאחר הזכייה באליפות: "אני חושב שהיינו טובים יותר מהקבוצות האחרות ולא הייתי נחוץ בהרכב. פשוט מאוד. היינו מספיק טובים גם בלעדיי. אם הקבוצות האחרות היו טובות יותר, אז כן הייתי נחוץ לקבוצה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינסו להשלים את רישומו לאירופה. קולינאס עם קרויף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, מכבי תל אביב צפויה להשלים את רישומו של השוער חואן פאבלו קולינאס למוקדמות ליגת האלופות לקראת צמד המשחקים נגד גיורי ההונגרית. עד היום (חמישי) בחצות זהו מועד סיום הרישום כאשר לכל קבוצה ניתנת האפשרות לצרף שחקן נוסף עד 24 שעות לפני המשחק עצמו.

בכל מקרה, למרות שרישומו של קולינאס צפוי להסתיים במועד, עדיין קיימת אפשרות יותר מסבירה שמי שיפתח בין הקורות לפחות במשחק החוץ הראשון הוא ברק לוי שנראה טוב מאוד באימונים ומקבל הרבה מאוד קרדיט מהמאמן פאולו סוזה. בכל מקרה, לאחר החתמתם של קולינאס והמגן מאנה, מסתמן לצהובים קו הגנה שרובו ספרדי יחד עם קרלוס גרסיה.

לקראת המשחק בהונגריה ביום רביעי, הנהלת גיורי יצאה בקמפיין נרחב נגד גזענות מחשש שיישמעו קריאות אנטישמיות כמו שהיו במהלך המשחק של נבחרת ישראל בהונגריה באוגוסט אשתקד. האבטחה תהיה קפדנית במיוחד וזאת לאחר שראשי המועדון דנו בנושא עם אנשי השגרירות הישראלית. בגיורי הבהירו את החשיבות גם בפגישות עם ראשי האוהדים. דגלי לאום לא יורשו בתוך האצטדיון אלא רק דגלי הקבוצות. כמו כן, תהיה נוכחות מוגברת של מאבטחים, שוטרים, מצלמות ושלטי "לא לגזענות".

הערב תקיים הקבוצה משחק אימון אחרון לפני היציאה להונגריה כשתארח בקרית שלום את הפועל ראשון לציון (19:30) במשחק שיהיה פתוח לקהל. בתוך כך, ערוץ ONE ישדר את המשחק של מכבי תל אביב נגד גיורי ביום רביעי הקרוב ב-21:30 בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully