וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 45 דקות לביברס נאתכו בהפסדה של קאזאן

הקשר הוחלף בהפסקה, בהפסד 1:0 למטאליסט. שער ובישול למחיטריאן ב-1:3 של דורטמונד על באזל, 0:10 לסוונסי בהולנד

ארבעה ימים לפני פתיחת העונה החדשה ברוסיה, ביברס נאתכו פתח הערב (רביעי) בהרכבה של רובין קאזאן, שהפסידה 1:0 למטאליסט חרקוב האוקראינית במשחק האימון האחרון שלה. קשר נבחרת ישראל עדיין לא חידש את חוזהו בקאזאן והוזכר כמועמד לדינמו מוסקבה, אך קורבן ברדייב ממשיך לראות בו שחקן הרכב מוביל ותרגל אותו במחצית הראשונה, לפני שהחליפו בהפסקה. מטאליסט השיגה את ההכרעה עם שער של וויליאן בדקה ה-84.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
ביום ראשון הליגה חוזרת. ביברס נאתכו/GettyImages, Epsilon

דורטמונד הציגה את הפנים החדשות שלה בניצחון 1:3 על אלופת שוויץ באזל, ואוהדיה זכו לראות הדגמה ראשונה לכישוריו של הנריך מחיטריאן. הארמני בישל את השער הראשון למרקו רויס (11) וכבש בעצמו את השני (27) בעוד הרכש מסנט אטיין, פייר אמריק אובמיאנג הסתפק בכדור אחד לקורה. פביאן שר השווה זמנית בדקה ה-17, יונאס הופמן הצעיר חתם בתוספת הזמן.

הרכש הנוצץ ווילפריד בוני צפה בחבריו החדשים מהיציע, כשסוונסי הוולשית מחצה 0:10 את האגלנדיה מהליגה השלישית בהולנד. הקבוצה של מיכאל לאודרופ אמורה הייתה לשחק מול נאק ברדה, אך הסתפקה לבסוף ביריבה החלשה והתעללה בה. מיצ'ו כבש צמד במחצית הראשונה, התוספת מליברפול ג'ונג'ו שלבי כבש בתווך וגם אנחל רנחל וניית'ן דייר השתתפו בחגיגה. במחצית השנייה עלו המחליפים, כשפאבלו הרננדס נגח פנימה, קנג'י גורה כבש מקרוב ואז החלוץ האירי רורי דונלי חתם עם שלושער תוך 21 דקות.

גם פורטו, אלופת פורטוגל הגאה, נמצאת בהולנד וערכה ניסוי כלים ראשון, בו הביסה 0:6 את מאסטריכט המקומית. המאמן החדש פאולו פונסקה הציג שלושה שחקני רכש: ז'וסואה, ליקה והאלג'יראי נביל גילאס, שגנב את ההצגה עם שער ובישול. עוד כבשו: סילבסטרה וארלה, קסטרו, ג'קסון מרטינס, חואן מנואל איטורבה (חזר אחרי עונת השאלה בריבר פלייט) ומראט איזמאילוב.

משחקי הכנה נוספים:

לברקוזן - מכלן 0:2

ורדר ברמן - מינכן 1860 1:1

פוגון שצ'שין - ליון 0:0

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully