וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור חג'ג' חתם לשנתיים במכבי ראשון לציון

10.7.2013 / 13:07

הרכז בן ה-34, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חוזר לקבוצת נעוריו וייכנס לנעליו של ניצן חנוכי שעבר לאילת

דרור חג'ג' חתם היום (רביעי) לשנתיים במכבי ראשון לציון, והוא הרכש הראשון של הקבוצה המתכוננת לקראת העונה הנוכחית. על מועמדותו של חג'ג' לכתומים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. התנאים הכספיים בין הצדדים סוכמו לאחר שחג'ג' העדיף את הקבוצה בה גדל על פני הפועל חולון ומכבי אשדוד.

חג'ג' מצטרף בקו האחורי של ראשון לציון לשחקן ותיק נוסף, עמית בן דוד. כמו כן חתומים בקבוצה אור סולומון ושון דאוסן המשחקים בימים אלה במדי נבחרת העתודה, דניאל איידן ואיגור נסטרנקו שחוזר משנת השאלה.

שחקן מכבי אשדוד דרור חג'ג' מול שחקן הפועל תל אביב בכדורסל דמונטז סטיט. ברני ארדוב
עוד תחנה בקריירה המפוארת. חג'ג'/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה רוני בוסאני: "אני נרגש מהחתימה של דרור, בתור מאמן של מכבי ראשון העלתי אותו מהנוער לבוגרים, אני בטוח שהיכולות והמנהיגות שלו יעזרו לנו לעשות עונה מצוינת".
בקבוצה ביקשו גם להתייחס לעזיבה של שחקן הקבוצה בשלוש העונות האחרונות, ניצן חנוכי, יו"ר המועדון יצחק פרי : "ניצן היה שותף לשנים יפות ומצויינות של מכבי ראשון לציון וצר לכולנו על עזיבתו. אנו מאחלים לניצן הצלחה בהמשך דרכו ותמיד נזכור את הרגעים היפים שלו במדים הכתומים".

העונה הבאה תהיה ה-14 בליגה של חג'ג' (34, 1.78) . חג'ג', בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שיחק בליגות הנמוכות עד שקיבל צ'אנס בגבעת שמואל בעונת 1998/9. אחרי שלוש עונות בקבוצה, הגיע חג'ג' להפועל תל אביב ששיחקה אז בליגה הלאומית, ובשורותיה הוא שיחק שלוש עונות ואף הוביל אותה לגמר הפלייאוף. בעונת 2004/5 עבר ללובן הבלגית והפך לאחד השחקנים המשמעותיים בליגה, ובעונה לאחר מכן השתדרג לא.א.ק אתונה איתה אף שיחק ביורוליג.

עוזר המאמן הוד בן הרצל סיכם היום לעונה נוספת כעוזרו של רוני בוסאני.

מאמן מכבי ראשון לציון רוני בוסאני. מגד גוזני
מאמין בחג'ג'. בוסאני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully