וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור חג'ג' מתקרב למכבי ראשון לציון

4.7.2013 / 21:08

לאחר ששקל הצעות מהכתומים ומהפועל חולון, נוטה הרכז לחזור לקבוצה בה התחיל את הקריירה, ואותה עזב לפני 15 שנים

לאחר שהתלבט האם לעבור להפועל חולון או למכבי ראשון לציון, נראה שדרור חג'ג' קיבל את ההחלטה שלו. הערב (חמישי) נודע כי השחקן קרוב לחזור אל הקבוצה בה שיחק לפני כ-15 שנים. היום הודיע סוכנו של השחקן למיקי דורסמן כי הוא מעדיף את אופציית הכתומים על פני הפועל חולון, ובינו לבין ראשון לציון החלו מגעים. בקבוצה מעיר היין ממתינים לתשובה גם מניצן חנוכי שמחזיק בהצעות מבני הרצליה, מכבי חיפה והפועל אילת.

דרור חג'ג' מכבי אשדוד. מגד גוזני
חוזר הביתה? חג'ג'/מגד גוזני

חג'ג' (32, 1.78), בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שיחק בליגות הנמוכות עד שקיבל צ'אנס בגבעת שמואל בעונת 1998/9. אחרי שלוש עונות בקבוצה, הגיע חג'ג' להפועל תל אביב ששיחקה אז בליגה הלאומית, ובשורותיה הוא שיחק שלוש עונות ואף הוביל אותה לגמר הפלייאוף. בעונת 2004/5 עבר ללובן הבלגית והפך לאחד השחקנים המשמעותיים בליגה, ובעונה לאחר מכן השתדרג לא.א.ק אתונה איתה אף שיחק ביורוליג.

בעונת 2006/7 חזר חג'ג' לישראל כשחתם על חוזה לשנתיים בהפועל ירושלים, ועימה זכה בשני גביעים. אחרי שתי העונות המצוינות, הגיע למכבי תל אביב, חתם על חוזה לשנתיים אך לא קיבל הזדמנות ולאחר עונה אחת בלבד הגיע למכבי חיפה של אבי אשכנזי. חג'ג' היה מהשחקנים המובילים בקבוצה, אך לאחר שלא העפילה לפיינל פור, הוחלט לא להמשיך איתו והוא המשיך בנדידה שלו לעירוני אשקלון. בעונת 2011/12 חתם במכבי אשדוד ושיחק בקבוצה בשנתיים האחרונות כשבעונה החולפת רשם 11 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי. מגד גוזני
עדיין מחכים לתשובה ממנו. חנוכי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully