וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 10.7

טיאגו סילבה לברצלונה? הכול תלוי ברומא. ריאל פנתה לטיאגו אלקנטרה, דאולופאו הושאל לאברטון, וגם: יובטיץ' בדרך למנצ'סטר סיטי? כל השמועות וההחתמות

העברות

* ג'רארד דאולופאו, הכישרון הצעיר של ברצלונה ונבחרת ספרד עד גיל 20, עבר בהשאלה לעונה אחת לאברטון האנגלית וממשיך את גל הנטישות של שחקנים ספרדים לפרמיירליג.

* בנפיקה הודיעה רשמית כי רכשה את ליסנדרו לופס (הבלם, לא החלוץ). השחקן בן ה-23, שהצטיין במדי ארסנאל הארגנטינאית וידוע גם ככובש שערים מחונן, חתם על חוזה לחמש שנים עם סעיף שחרור של 35 מיליון יורו.

* רכש חדש לגיא לוזון וסטנדרד ליאז', שהודיעה על החתמתו לשלוש עונות של החלוץ הבלגי, איגור דה קמארגו. החלוץ חוזר לקדנציה שניה בליאז' אחרי שתי עונות בבונדסליגה בקבוצות בורוסיה מנשנגלאדבך והופנהיים.

* לאונרדו, המנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן הודיעה לראשי המועדון כי הוא יעזוב את תפקידו כשיסתיים חלון ההעברות בסוף אוגוסט.

* קרלוס באקה, חלוצה הקולומביאני של קלאב ברוז' חתם לארבע עונות בשורות סביליה הספרדית.

* סנט אטיין השלימה את רכישתו של פול בייס מברסט תמורת סכום הנע בין 700 אלף למיליון יורו. המגן/בלם בן ה-25 חתם על חוזה לארבע שנים בשורות הירוקים.

* מרטין אולסון, בלמה השבדי בן ה-25 של בלקבורן, חתם לארבע שנים בנוריץ'.

* המגן השמאלי הצעיר נאצ'ו האריך את חוזהו בריאל מדריד עד יוני 2017.

* פקונדו פריירה, חלוצה בן ה-22 של ולס סארספילד, חתם לחמש עונות בשורות שחטאר דונייצק האוקראינית תמורת 8 מיליון יורו.

* פ.ס.וו איינדהובן ממשיכה לצרף שחקני הגנה צעירים והפעם שאלה ממנצ'סטר סיטי את ההולנדי קארים רקיק (18).

* ריינאלדו אלדרטה, 30, שחקן סן מרטין בעונה החולפת ובעבר גם במכבי פתח תקוה, חתם לשנתיים באינדפנדיינטה שנשרה לראשונה בהיסטוריה לליגה השנייה בארגנטינה.

* אחרי מאסימו דונאטי ולוקה טוני, הלאס ורונה, העולה החדשה לסרייה A, צירפה גם את המגן הרומני כריסטיאן ספונארו והקשר הארגנטינאי אסקיאל סיריגליאנו מריבר פלייט.

* ג'ובאני דוס סנטוס, קשרה המקסיקני של מאיורקה ישחק בארבע העונות הקרובות בויאריאל, הקבוצה שעלתה הקיץ לליגה הבכירה.

* השוער היווני אלכסנדרוס צורבאס, 31, שהעביר שנתיים לא מוצלחות בפאלרמו וגנואה האיטלקיות, חזר לארצו וחתם בשורות העולה החדשה אפולון סמירני.

* רכש חדש לאוסקר גרסיה. ברייטון החתימה לעונה אחת את בלם נבחרת אנגליה לשעבר מתיו אפסון, שמגיע בהעברה חופשית.

שחקן ברצלונה ג'רארד דאולופאו. GettyImages
מצטרף למושבה הספרדית באנגליה. ג'רארד דאולופאו/GettyImages

שמועות

* 'ספורט' הקטלאני טוען שלמרות ההתעקשות של פ.ס.ז' שלא לשחרר את טיאגו סילבה, ברצלונה הגיעה לסיכום עקרוני עם בלם נבחרת ברזיל, וכעת האלופה הספרדית צפויה לפתוח במשא ומתן רשמי עם האלופה הצרפתית.

* טיאגו סילבה הכחיש את הדיווחים, אך יכול לקבל עזרה ממקור אחר. האם זו ההצעה שתאפשר לו לעבור לברצלונה? באיטליה מדווחים כי פריס סן ז'רמן הגישה הצעת ענק לרומא על הבלם הצעיר מרקיניוס, ככל הנראה של 30 מיליון יורו, ואם תיענה בחיוב תסכים למכור את הקפטן לבארסה.

* בעיתון הקטלאני 'ספורט' דווח כי ריאל מדריד פנתה לברצלונה בניסיון לרכוש את טיאגו אלקנטרה, אולם הקשר הצעיר שצפוי לעבור למנצ'סטר יונייטד סירב למעבר.

* בצרפת טוענים שעסקת העברתו של אדינסון קבאני מנאפולי לפ.ס.ז' תהפוך לרשמית כבר ביממה הקרובה.

* 'הסאן' טוען שאחרי שליברפול סירבה להצעתה של ארסנל לרכוש את לואיס סוארס תמורת 30 מיליון ליש"ט, ריאל מדריד מתכוונת להגיש לאדומים הצעה בגובה 40 מיליון ליש"ט תמורת החלוץ האורוגוואי.

* 'טלגרף' מדווח שמנואל פלגריני הודיע לג'וליאן לסקוט שהוא מתכוון לדחות את הצעה שתגיע על הבלם בן ה-30, שמיועד להיות אחד משחקני המפתח של מאמנה החדש של מנצ'סטר סיטי.

* ה"דיילי מייל" מפרסם שאסטון וילה דורשת מטוטנהאם 25 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הבלגי כריסטיאן בנטקה. גם צ'לסי במרוץ אחר השחקן ב-22.

טיאגו סילבה שחקן נבחרת ברזיל. Laurence Griffiths, GettyImages
רומא תקרב אותו לברצלונה? טיאגו סילבה/GettyImages, Laurence Griffiths

* ב-'סקיי איטליה' דווח שסוכנו של סטבן יובטיץ' המריא לאנגליה כדי לנהל מגעים מתקדמים עם מנצ'סטר סיטי, שמוכנה לשלם לפיורנטינה 30 מיליון יורו תמורת הקשר המונטנגרי. על פי הדיווח, פיני זהבי מנסה לשדך את יובטיץ' דווקא למנצ'סטר יונייטד.

* אם יובטיץ' יגיע לסיטי, הוא עשוי לבוא במקום סרחיו אגוארו, שעל פי התקשורת הבריטית אמר למקורביו כי הוא רוצה לעבור לברצלונה.

* בצרפת מדווחים שבנואה טרמולינאס, המגן השמאלי בן ה-27 של בורדו, יעבור לדינמו קייב האוקראינית. בורדו הסכימה למכור את השחקן תמורת 6-7 מיליון יורו והוא צפוי לחתום לארבע שנים.

* באנגליה מדווחים כי המגן/קשר הימני של ולס סארספילד ונבחרת ארגנטינה, ג'ינו פרוסי בן ה-21. ולס כבר הודיעה כי הסכימה לעסקה, וכעת השחקן עצמו צפוי להגיע לאנגליה, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית.

* אחרי שרכש את קאייחון תמורות 10 מיליון יורו, רפא בניטס רוצה לראות בנאפולי שחקן נוסף של ריאל מדריד, ומנסה לצרף את ראול אלביול.

* ז'רביניו, שנמצא בדרך החוצה מארסנל וכבר היה על סף חתימה בגלאטסראי, עשוי לחתום בסופו של דבר ברומא, אותה מאמן רודי גרסיה שאימן אותו בעבר בליל.

* בגרמניה טוענים שיוליאן דראקסלר דחה את הגישושים הראשוניים מכיוונה של צ'לסי והודיע שהוא מתכוון להישאר בשאלקה.

* גם מקסים גונאלון, שהוזכר כמועמד לעזוב את ליון לקבוצה בכירה יותר, הודיע שיישאר בקבוצתו: "אני נשאר כי עדיין יש לי דברים ללמוד ולהוכיח כאן".

סטבן יובטיץ' שחקן פיורנטינה חוגג שער. AP
ינחת במנצ'סטר? סטבן יובטיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully