וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 9.7

קאייחון עבר לנאפולי, צ'לסי מתעניינת בבנטקה, יונייטד לא מוותרת על ביינס, וידאל מאריך ביובנטוס, כריסטיאן בניטס נמכר תמורת 11.7 מיליון יורו

מאמן דורטמונד יורגן קלופ עם שחקני הרכש: הנריך מחיטריאן (מימין), סוקרטיס פפאסטאטופולוס, פייר אמריק אובמיאנג. AP
קלופ עם שחקני הרכש החדשים של דורטמונד: מחיטריאן/AP

העברות

* מרק שווארצר, שוערה האוסטרלי בן ה-40 של פולהאם, חתם לעונה אחת בצ'לסי. שווארצר יהיה השוער השני בקבוצה של ז'וזה מוריניו ויתחרה עם פטר צ'ך הצ'כי.

* נאפולי הודיעה: רכשנו את קאייחון מריאל מדריד. סכום העסקה מוערך בעשרה מיליון יורו.

* רכש גדול לסוונסי: ווילפריד בוני, חלוץ נבחרת חוף השנהב ומי שהיה מלך שערי הליגה בהולנד במדי ויטסה, עבר לסוונסי תמורת 14 מיליון יורו.

* קשר סנטוס פליפה אנדרסון חתם בלאציו לחמש שנים. השחקן בן ה-20 היה אמור לעבור לבאינקוצ'לסטי כבר בינואר, אך טפסי ההעברה לא הגיעו לאחר סגירת החלון. לאציו שילמה תמורתו 7.8 מיליון יורו.

* מנולו גביאדיני, חלוץ הנבחרת הצעירה של איטליה ושחקן בולוניה בעונה שעברה, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם בסמפדוריה.

* סילביו, המגן השמאלי בן ה-25 של נבחרת פורטוגל, הושאל מאתלטיקו מדריד לבנפיקה לעונה אחת, אחרי ששיחק כמושאל בלה קורוניה.

* אנטוניו די נטאלה, הסמל הבלתי מעורער של אודינזה, האריך את חוזהו במועדון עד 2015, עם אופציה לעונה נוספת.

* המגן השמאלי חוסה מנואל קסאדו, 27, חתם בלבנטה אליה הוא עבר מראיו וייקאנו אחרי שסיים את חוזהו בקבוצה ממדריד. קסאדו שסובל מפציעה בברכו, יחזור לפעילות רק בדצמבר.

* מלך השערים בליגה הסקוטית בעונה שעברה, מייקל היגדון, חתם בניימיכן ההולנדית. האנגלי בן ה-29 כבש בעונה שעברה 26 שערים במדי מאת'רוול ועבר להולנד בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו.

* רומא השאילה לבולוניה את ג'אנלוקה קורצ'י זו השנה השנייה ברציפות. השוער בן ה-27 פתח ב-14 משחקים במדי בולוניה בעונה שעברה.

* שחקן אחר של רומא, מתאו בריגי, עזב את הקבוצה סופית וחתם בטורינו. קשר נבחרת איטליה לשעבר, 32, שיחק בעצמו כמושאל בטורינו בעונה שעברה.

* טרבזונספור רכשה מגנצ'לרביליהי את הבלם הטורקי-הולנדי, אייקוט דמיר. המחיר של השחקן בן ה-24: 3 מיליון יורו.

* אולוף מלברג, בלם נבחרת שבדיה בן ה-36, עזב את ויאריאל וחתם לשנתיים באלופת דנמרק קונפהאגן.

* קלוב אמריקה המקסיקנית מכרה לאל ג'איש מקטאר את החלוץ כריסטיאן בניטס תמורת לא פחות מ-11.7 מיליון יורו. האקוודורי בן ה-27 כבש בשנה האחרונה 25 שערים ב-40 הופעות בכל המסגרות.

* אנתוני אוג'ה עבר ממיינץ לפ.צ קלן מליגת המשנה בגרמניה. הניגרי בן ה-22 כבר שיחק בעונה החולפת בריינאנרג'י סטדיון בהשאלה, אבל עכשיו שוחרר מחוזהו במיינץ וחתם בקלן לארבע שנים.

* הופנהיים רכשה מבורדו את חלוץ נבחרת צרפת הצעירה לשעבר, אנתוני מודסט (25). הצרפתים צפויים לקבל עליו סכום שינוע סביב 3 מיליון יורו.

* טולוז הודיעה כי מכרה את אומוט בולוט לגלאטסראיי, בה שיחק החלוץ כמושאל בעונה שעברה. סכום ההעברה: 2.5 מיליון יורו.

* קשרה הפנטסטי של יובנטוס, ארתורו וידאל, חתם על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון עד קיץ 2018. הצי'ליאני ירוויח כ-4 מיליון יורו לעונה.

* בלקבורן מהצ'ימפיונשיפ החתימה את הבלם מת'יו קילגלון (29), שסיים את חוזהו בסנדרלנד לפני כשבוע.

* אברטון הודיעה על החתמתו של הפרגוואי אנטולין אלקרס, שיגיע לכחולים לשנתיים בהעברה חופשית. גם ג'ואל רוברטס, הקשר ששייך לאתלטיקו מדריד ושיחק בעונה החולפת בוויגאן, מצטרף לרוברטו מרטינס בקבוצה מליברפול.

אנתוני מודסט שחקן בורדו. Bob Edme, AP
מבורדו להופנהיים. מודסט/AP, Bob Edme

שמועות

* ב"דיילי מייל" מדווחים שברצלונה הציעה 30 מיליון ליש"ט עבור בלם צ'לסי, דויד לואיז. צ'לסי סירבה לסכום זה.

* לפי "ל'אקיפ", ווסטהאם מכינה הצעה של 3 מיליון יורו עבור סלומון קאלו, חלוץ ליל.

* ב"טיימס" טוענים שמנצ'סטר יונייטד לא ויתרה על לייטון ביינס ושהיא תגיש לאברטון הצעה בסך של 15 מיליון יורו, אחרי שהצעה קודמת בגובה של 12 מיליון נדחתה.

* כריסטיאן בנטקה ממשיך להיות מקושר עם מעבר גדול ויקר מאסטון וילה והפעם לצ'לסי. החלוץ בן ה-22 שכבש 19 שערי פרמיירליג בעונה שעברה, כבר ביקש מהנהלת המועדון לאפשר לו לעזוב.

* חלוץ סטוק סיטי, פיטר קראוץ', עשוי לעזוב את הקבוצה. בין המתעניינות בשחקן בן ה-32: ק.פ.ר של הארי רדנאפ וטרבזונספור הטורקית.

* ברומניה מדווחים שורדר ברמן מעוניינת להחתים את בוגדן סטנקו. החלוץ בן ה-26 שייך לאורדוספור הטורקית, אך זו לא תערים קשיים על עזיבה שלו לאחר שהיא נשרה לליגת המשנה.

* באיטליה מספרים שהאלופה יובנטוס מגבירה את הקצב של המגעים בינה לבין טורינו בנוגע למעבר של אנג'לו אוגבונה. הבלם בן ה-25 צבר שש הופעות בנבחרת איטליה והמו"מ על מעבר שלו את הכביש נמשך כבר למעלה משבוע וחצי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן טורינו, אנג'לו אוגבונה. GettyImages
יחצה את הכביש? אוגבונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully