וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס חתם ל-3 עונות

10.7.2013 / 7:30

הסנטר היווני בן ה-28, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, חוזר לקנדציה שנייה במדי הצהובים. דיוויד בלאט: ”הוא שחקן ייחודי, ובתקופה שלו בארץ הקהל שלנו הספיק להתאהב בו. צריך לזכור שאצלנו הוא שיחק את הכדורסל הטוב בחייו”

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של סופוקליס שחורציאניטיס, שעל הפנייה אליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. לאחר שמכבי תל אביב הגיעה להבנות עם שחורצאניטיס וסיכמה את כל תנאיו, הסנטר היווני יחזור לקדנציה שנייה במדי הצהובים לאחר שחתם לשלוש שנים, והמאמן דיוויד בלאט מיהר לברך ואמר: "אנחנו נרגשים לקבל את סופו בחזרה למכבי תל אביב. היה לנו ניסיון נהדר איתו, וצריך לזכור שבמדים הצהובים-כחולים סופו שיחק את הכדורסל הטוב בחייו ונבחר לחמישיית העונה ביורוליג. הוא שחקן ייחודי, ובתקופה שלו בארץ הקהל שלנו הספיק להתאהב בו. אני מחכה כבר לעבוד איתו שוב ומקווה שנעשה כמה דברים גדולים ביחד".

לידיעה על הפנייה של מכבי תל אביב לשחורציניאטיס

מכבי תל אביב הודיעה רשמית: ג’ייק כהן חתם ל-4 שנים

מכבי תל אביב מאיצה את המגעים עם טייריס רייס

סופוקליס שחורציאניטיס, מכבי תל אביב, נאבק מול סטיבן סמית, פנאתינייקוס. AP
שוב צהוב. סופוקליס שחורציאניטיס/AP

שחורציאניטיס (28, 2.06 מ') גדל באיקליס סלוניקי, ושיחק עונה אחת בקאנטו ועונה נוספת באריס סלוניקיל פני שחתם באולימפיאקוס ב-2005. אחרי חמש עונות בפיראוס הוא עבר למכבי תל אביב, שם בילה שנתיים בעונות 2010/11 ו-2011/12.

בעונתו הראשונה בצהוב הוא היה שותף להעפלה לגמר היורוליג ורשם 12 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. בשנתו השנייה שחורציאניטיס סיפק 8.7 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג ב-21 משחקים, ושיחק 16 דקות בממוצע למשחק. במשחקי הליגה רשם עשר הופעות בלבד וממוצעים של 9.1 נקודות ו-4.3 ריבאונדים.

אשתקד הוא עזב את יד אליהו וחתם לשלוש שנים תחת המאמן ארגיריס פדולאקיס שהחליף את ז'ליקו אוברדוביץ'. בעונה שעברה במדי פנאתינייקוס קלע 7.8 נקודות בממוצע ביורוליג ולקח 2.3 ריבאונדים, ושיחק בממוצע 12 דקות במשחק. בהדחה של פאו מול ברצלונה בטופ-8 קלע 5.2 נקודות ב-10 דקות. בליגה היוונית רשם ממוצע של 8.1 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-11.5 דקות.

הגארד האמריקאי של באיירן מינכן טייריס רייס נמצא על סף סיכום במדים הצהובים כשמסתמן שיחתום לעונה אחת תמורת כחצי מיליון דולר. מכבי תל אביב החליפה טיוטות חוזה עם רייס. בין הצדדים היו מספר מחלוקות, בין היתר על הסכומים ועל אופציית היציאה, אולם לאחר שחלה התקרבות משמעותית, מסתמן כי הגארד האמריקאי יחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully