וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אמיליאנו פוסקו נחת וערך אימון בכורה

המגן הארגנטינאי שהגיע מלרנקה הקפריסאית, משלים את מכסת הזרים בקבוצה, שתצא בעוד שבועיים למחנה אימון בהולנד

בני יהודה מתחזקת. אמיליאנו פוסקו, מגנה הארגנטינאי החדש של בני יהודה, שעל צירופו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נחת היום (שלישי) בישראל ואף ערך אימון בכורה במדים הכתומים. פוסקו, ששיחק בעונה שעברה באלקי לרנקה הקפריסאית, חתם היום על חוזהו לעונה אחת, באמצעות סוכנו ניר מנחם. הארגנטינאי נחת לפנות בוקר בישראל אחרי מסע ארוך של 22 שעות, מארגנטינה והסתפק באימון קל בלבד.

אמיליאנו פוסקו שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
ערך אימון בכורה. פוסקו/ברני ארדוב

פוסקו, 27, גדל בקבוצת בוקה ג'וניורס, משחק בעמדת המגן השמאלי ויכול לשחק גם כקשר באגף שמאל. בעונה שעברה שיתף הארגנטינאי פעולה באלקי לרנקה עם צמד הישראלים ניסו קפילוטו ורועי בקל. הוא היה הקפטן על אף היותו זר, ונחשב לשחקן טוב ומנוסה. בתום העונה סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי.

עם החתמתו של פוסקו, נסגרה מכסת הזרים בקבוצה, כאשר יורו לאמין הסנגלי מצטרף לדלה איינוגבה, אדם הרפקה וקסטוטיס איבשקביצ'יוס שממשיכים מהעונה שעברה. הזהובים שהחלו להתאמן בשבוע שעבר, ימריאו בעוד שבועיים למחנה אימון בן שמונה ימים, בליידן שבהולנד. בשלב זה נקבעו לזהובים שלושה משחקי אימון נגד קבוצות בכירות באירופה: ויטסה ארנהיים ההולנדית, קבוצתו של דן מורי וכן נגד סיבאספור הטורקית ופ.ס.וו איינדהובן, האימפריה ההולנדית.

בן והבה שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
הבלם החדש של הזהובים. בן והבה/ברני ארדוב
יורו לאמין שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
התקבל בחום בשכונה. יורי לאמין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully