וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: פוסקו חתם לעונה, בן והבה סגר סופית

הארגנטינאי שהיה קפטן אלקי, חתם רשמית על חוזהו. הבלם יחתום לשלוש שנים, למרות הניסיונות של באר שבע להשאירו

בני יהודה הודיעה הערב (חמישי) באופן רשמי כי המגן הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו חתם בקבוצה. על המגעים עם השחקן בן ה-27 פורסם בוואלה! ספורט. כמו כן, בני יהודה גם הבהירה כי סגרה סופית עם הבלם בן והבה לשלוש שנים, לאחר שבאר שבע ויתרה על האפשרות להשאירו מפני שהבינה שהוא מעדיף לשחק בבני יהודה. כזכור, כרטיסו של והבה שייך לבית"ר טוברוק. גם על הסיכום עם והבה פורסם בוואלה! ספורט.

בבני יהודה מקווים כעת לצרף קשר נוסף ובכך למעשה לסגור את סגל הקבוצה לעונה הקרובה. השניים הצטרפו ליורו לאמין הסנגלי שהיה הרכש היחיד עד כה.

לידיעה הראשונית על המשא ומתן עם אמיליאנו פוסקו

לידיעה הראשונית על הסיכום של בני יהודה עם בן והבה

בן והבה בין שחקני בני יהודה באימון הפתיחה. מגד גוזני
השתתף באימון הבכורה של בני יהודה. בן והבה/מגד גוזני

פוסקו, 27, גדל בקבוצת בוקה ג'וניורס, משחק בעמדת המגן השמאלי ויכול לשחק גם כקשר באגף שמאל. בעונה שעברה שיתף הארגנטינאי פעולה באלקי לרנקה עם צמד הישראלים ניסו קפילוטו ורועי בקל. הוא היה הקפטן על אף היותו זר, ונחשב לשחקן טוב ומנוסה. בתום העונה סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי.

והבה שיחק שלושה משחקי ליגה בעירוני קרית שמונה בעונה האחרונה. לאחר מכן עבר דרומה, להפועל באר שבע, בשורותיה שיחק ב-11 משחקי ליגה - בעשרה מהם פתח בהרכב. ביורו לנבחרות צעירות בחודש שעבר שותף והבה בשני משחקים בנבחרת ישראל, שסיימה עם ארבע נקודות והודחה בשלב הבתים. והבה, שכבר השתתף באימון הפתיחה של בני יהודה, מצטרף במצבת הבלמים לאביב חדד וגל כהן, שחתמו כל אחד לשלוש עונות בחודש שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully