וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: בן והבה סיכם, הקהל קרא לקשטן להתפטר

שחקן הנבחרת הצעירה נכח באימון הפתיחה, האוהדים מחו ודרשו חיזוק. כפיר אדרי: "המטרה היא להתברג בפלייאוף העליון"

צילום: מגד גוזני, עריכה: מיכאל ברגמן

בני יהודה החלה הערב (שלישי) את אימוניה לקראת עונת 2013/14 והציגה פנים חדשות ומפתיעות: הבלם בן והבה. שחקן עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע בעונה הקודמת, שאף רשם שני משחקים ביורו 2013 עם הנבחרת הצעירה, נכח באימון לאחר שסיכם את תנאיו ולמעשה היה הרכש השני לצד הזר יורו לאמין, שחתם בקבוצה של דרור קשטן עוד בסיום העונה הקודמת.

בן והבה בין שחקני בני יהודה באימון הפתיחה. מגד גוזני
הפתעה באימון בני יהודה. בן והבה, מספר 4/מגד גוזני

והבה שיחק שלושה משחקי ליגה בעירוני קרית שמונה, בעונה האחרונה. לאחר מכן עבר דרומה, להפועל באר שבע, בשורותיה שיחק ב-11 משחקי ליגה - בעשרה מהם פתח בהרכב. ביורו לנבחרות צעירות בחודש שעבר שותף והבה בשני משחקים בנבחרת ישראל, שסיימה עם ארבע נקודות והודחה בשלב הבתים.

והבה מצטרף במצבת הבלמים לאביב חדד וגל כהן, שחתמו כל אחד לשלוש עונות בחודש שעבר. עוז ראלי, המועמד לעזוב לטובת מכבי תל אביב, התאמן עם חבריו כרגיל. את בני יהודה עזבו סארי פלאח שחזר למכבי חיפה, ננאד מרינקוביץ' שחתם בסרבט ז'נבה, שלו מנשה שעבר למכבי נתניה וכמובן פדרו גלבאן שנפרד בקול תרועה רמה ועבר לליגה המקסיקנית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהדי בני יהודה מברכים את הקשר יורו לאמין. מגד גוזני
הזר החדש. יורו לאמין/מגד גוזני

שני שחקני הרכש ממש לא מספקים את האוהדים בשכונה, שדורשים שיגיעו עוד שחקני רכש משמעותיים לאחר העזיבות הרבות ואף קראו למאמן קשטן להתפטר.

למרות הסגל הקצר עד כה הזהובים כמו שנה מכוונים לפלייאוף העליון. "כמובן שישנה התרגשות כמו בכל התחלה", אמר בתחילת האימון הקפטן כפיר אדרי. "ברור לנו שזו תהיה עונה קשה. הרבה קבוצות התחזקו ובני יהודה שואפת להיות בצמרת הכדורגל. זו המטרה כמו בכל שנה ואני מקווה שנעמוד בה גם העונה".

המגן ניסה לספק תשובות גם לאוהדים שדורשים חיזוק: "הסוד של בני יהודה הוא הבסיס הטוב שרץ הרבה שנים. ברור שנתחזק ושיצטרפו עוד שחקנים. אני סומך על הצוות המקצועי ומשה דמאיו יעשו הכול ויובילו אותנו לעונה טובה. המטרה היא קודם לשמור על הקיים כי הוא טוב".

הקפטן הוסיף: "אנחנו ריאליים לגבי הליגה. אף פעם לא הצהרנו דברים. קודם כל להתברג בפלייאוף עליון, להתקדם בגביע ורק אחר כך נדבר. נקווה שנמשיך להצליח".

שוער בני יהודה דלה איינוגבה. מגד גוזני
גם הוא כאן. דלה איינוגבה/מגד גוזני
מאמן בני יהודה דרור קשטן. מגד גוזני
לא התרגש מקריאות האוהדים. דרור קשטן/מגד גוזני
אוהדי בני יהודה. מגד גוזני
גם אוהדים הגיעו ודרשו חיזוק/מגד גוזני
שחקן בני יהודה מאור קנדיל. מגד גוזני
שחקני הנוער התקבלו בברכבה. מאור קנדיל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully