וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי דיין ימריא לבלגיה לשיחות עם שתי קבוצות

החלוץ ששיחק בשנתיים האחרונות בבירסחוט מעוניין להמשיך בבלגיה גם בעונה הבאה. ייפגש עם קבוצות המעוניינות בו

החלוץ רועי דיין ימריא הלילה (שלישי) לבלגיה לפגישה עם שתי קבוצות בליגה הבכירה המעוניינות בשירותיו. החלוץ בן ה-28 שיחק בשנתיים האחרונות בבירסחוט, סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי. למרות שבשבועות האחרונים התעניינו בו מספר קבוצות בליגת העל ביניהן: עירוני קרית שמונה, הפועל חיפה והפועל עכו השחקן הביע את רצונו להמשיך עונה נוספת באירופה עם עדיפות לבלגיה. כעת הוא יקווה לסגור את תנאיו.

בראיון לוואלה! ספורט בחודש אפריל אמר דיין: "לא מיציתי. אני מרגיש שאני רוצה עוד להוכיח את עצמי. העונה הזו מאכזבת בלשון המעטה מבחינה אישית וקבוצתית, אבל אני מאוד רוצה להמשיך. בוא נגיד שהעדיפות הראשונה היא בלגיה. אני חושב שהליגה פה מאוד מתאימה לי ואני מרגיש טוב מבחינת פיזיות, אגרסיביות ומהירות. הכול תלוי בהצעות. אם תהיה הצעה טובה, אין לי ספק שאשאר".

דיין, 28, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועבר גם בהכח רמת גן, הפועל תל אביב, הפועל כפר סבא והפועל עכו. בעונת 2010/11 הצטיין עם 14 שערי ליגה במדי הקבוצה הצפונית ובעקבות העונה המוצלחת יצא לבלגיה עם חוזה לשנתיים בבירסחוט. דיין כבש בשנתיים האחרונות תשעה שערי ליגה ב-32 הופעות במדי הסגולים, שירדו אשתקד לליגה השנייה וגם פשטו רגל בשל בעיות כלכליות.

רועי דיין חלוץ בירסחוט (ימין) מול תמאש היינאל שחקן שטוטגרט. Lars Baron, GettyImages
תחנה נוספת בבלגיה? דיין/GettyImages, Lars Baron
  • עוד באותו נושא:
  • רועי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully