וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'ר מונס: "שפונגין דרש תוספת במעמד החתימה"

המגן היה על סף מעבר לבלגיה, אבל העסקה פוצצה ברגע האחרון. גלעד קצב: "קיבלנו הצעה כספית לא מספיק טובה"

המגן יובל שפונגין היה על סף סיכום במונס, אך המגעים פוצצו ברגע האחרון, כך על פי דיווחים בתקשורת הבלגית. המגן וסוכנו גלעד קצב המריאו ביום ראשון לבלגיה על מנת לסגור, אבל לטענת אנשי הקבוצה הבלגית השניים העלו דרישות כספיות חדשות ברגע האחרון וגרמו לפיצוץ העסקה. "היה לנו סיכום עם השחקן והסוכן שלו אישר לנו באי-מייל שהכול בסדר", צוטט בבלגיה הג'נרל מנג'ר אלברט אלאן לומרס.

"במהלך הפגישה לחתימה על החוזה, השחקן ביקש תוספת של 30 אחוז ממה שהצענו כי בעיניו המיסים בבלגיה גבוהים מדי. יכולנו לעשות מאמץ של 500 או 1000 יורו, אבל בלתי אפשרי מבחינתנו להיענות לבקשה שלו. השחקן וסוכנו החליטו לחזור מיד לישראל ואנחנו הפסדנו יום עבודה. חבל כי למרות שהשחקן אלמוני בבלגיה, הוא חופשי ויש לו פרופיל מעניין".

גלעד קצב מסר בתגובה: "קיבלנו הצעה ממונס וטסנו לפגישה. האירוח של הבלגים היה מדהים והיחס שקיבלנו היה מצוין. קיבלנו הצעה כספית שלא היתה מספיק טובה לטעמנו וזה לא הסתדר, זה הכול. הדברים כלל לא הגיעו למעמד של חתימה. הסכומים מבחינתנו פשוט לא היו מתאימים. ההצעה ממונס היא רק אופציה אחת מההצעות שיש ליובל".

שפונגין, 26, שיחק בשלוש השנים האחרונות באומוניה ניקוסיה הקפריסאית ורשם 72 הופעות ליגה. הוא סיים את חוזהו וחופשי להצטרף ללא תמורה לכל קבוצה. למרות שהשחקן קיבל מקבוצת נעוריו, מכבי תל אביב, הוא הביע את רצונו למצות קודם כל את המאמצים בחיפוש אחר קבוצה באירופה.

כזכור, במונס שיחק בחחלק השני של העונה החולפת החלוץ הישראלי שלומי ארבייטמן, אך הוא לא ימשיך בקבוצה מכיוון שמונס לא הגיעה לסיכום עם גנט על מימוש האופציה לרכישת כרטיסו.

יובל שפונגין שחקן אומוניה ניקוסיה. GettyImages
מכבי תל אביב שוב תהיה על הפרק? שפונגין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully