וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חרוש: "נביא את מה שאנו טובים בו: מלחמה והקרבה"

8.7.2013 / 19:16

עוזר מאמן העתודה כבר מוכן למשחק הפתיחה של אליפות אירופה מול לטביה: "מתרגשים לייצג את המדינה בדרג א'"

נבחרת העתודה קיימה היום (שני) את האימון הראשון והאחרון שלה באולם בטאלין, שם תשחק מחר (15:45) מול נבחרת לטביה בפתיחת אליפות אירופה. איגור קולשוב שהיה בארצות הברית בשבועיים האחרונים, פגש את הנבחרת באסטוניה והתאמן איתה. כרגע, פרט לרפי מנקו שלא צפוי לשחק, כל השחקנים בסגל הנבחרת בריאים והתאמנו.

מתן חרוש עוזר מאמן נבחרת העתודה של ישראל. מגד גוזני
עשו את המקסימום כדי להתכונן. חרוש/מגד גוזני

עוזר המאמן, מתן חרוש, סיפר על התחושה לחזור לשחק בדרג א' אחרי כמה שנים של דרג ב': "יש תחושה מאוד חגיגית והתרגשות גדולה לדעת שאנחנו מייצגים את המדינה בטורניר בדרג כזה חשוב ברמה כזו. כל הנבחרות באותו מלון ומרגישים את אותה רמת התרגשות לקראת התחרות". על לטביה, אותה תפגוש ישראל מחר, אמר חרוש: "עשינו את המקסימום כדי להכיר אותם והסקאוט שלנו, ליאור קרת ראה אותם, ניתחנו אותם ונעשה את המיטב. בגילאים הצעירים המחזור הזה תמיד ניצח את הנבחרת שלנו ואין ספק שמדובר באחת מחמש הטובות בטורניר".

חרוש המשיך ואמר: "כל אליפות זה סרט חדש וננסה להביא את הדברים שאנחנו שטובים בהם: הקרבה, מלחמה וביחד. היתרון שלהם שהשחקנים שלהם משחקים הרבה דקות בליגה הבלטית והכוכב שלהם בליגה האיטלקית. הגארדים מאוד טכניים עם קליעה מבחוץ והם משחקים מאוד מהר. רוב הנבחרות באליפות מאוד פיזיות ואפילו כבדות, אבל לטביה קצת יותר דומה לסגנון שלנו עם המהירות".

שון דאוסן שחקן נבחרת העתודה של ישראל. מגד גוזני
ללטבים יש יותר ניסיון מלהם. דאוסן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully