וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ואסיליס ספאנוליס נשאר באולימפיאקוס

היווני שהחזיק בהצעות ענק מצסק"א וברצלונה החליט להישאר וחתם לשלוש עונות. ריאל החתימה את הטוניסאי סלאח מג'רי

זה היה באוויר, ועכשיו זה הפך לרשמי: ואסיליס ספאנוליס, המלפפון הלוהט של הכדורסל האירופי במהלך הקיץ, ממשיך באולימפיאקוס. הגארד היווני הנהדר שקיבל הצעות ענק מצסק"א, מברצלונה ומגלאסטראיי הטורקית החליט להישאר עם חוזה מעט צנוע יותר באולימפיאקוס, וינסה להוליך אותה לזכייה שלישית ברצף ביורוליג. ספאנוליס (1.93, 30) חתם לשלוש שנים וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מאושר להמשיך באולימפיאקוס, מקווה שנעשה את העונה הכי טובה שאפשר".

ספאנוליס התחבט זה שבועות רבים על המשך דרכו באולימפיאקוס, ועל פי הדיווחים זכה להצעות ענק - צסק"א הציעה 3 מיליון יורו וברצלונה 6.3 מיליון יורו לשלוש עונות. למרות זאת, הוא ינסה להצעיד את אולימפיאקוס להישג שאף אחת למעט יוגפלסטיקה ספליט הגדולה לא הגיעה אליו, זכייה ביורוליג שלוש פעמים ברציפות.

שחקן אולימפיאקוס פיראסו וסיליס ספאנוליס. רויטרס
ושוב איתכם. ספאנוליס/רויטרס

אלופת ספרד ריאל מדריד החתימה היום (חמישי) את הסנטר הטוניסאי של אוברדיורו סאלאח מג'ירי לעונה אחת. הקבוצה של פאבלו לאסו, שהאריכה את חוזהו של פליפה רייס לשנתיים נוספות, צירפה את הסנטר שאמור להוסיף מסה לקבוצה שהפסידה בשנה שעברה בגמר היורוליג לאולימפיאקוס.

מג'ירי (27, 2.17) הוביל את אוברדיורו לראשונה בהיסטוריה לפלייאוף הליגה הספרדית תוך כדי שהוא נבחר לשחקן הצעיר של השנה ב-ACB. ב-36 משחקים בליגה הראשונה רשם 9.4 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.5 חסימות בממוצע למשחק. לפני כן שיחק מג'ירי באנטוורפן הבלגית ולפני כן בליגה הטוניסאית.במשחקים האולימפיים בלונדון רשם מג'ירי 10.4 נקודות, 10 ריבאונדים ו-3.4 חסימות בממוצע למשחק.

כבר לפני חודשיים סיפרנו את סיפורו הנפלא של מג'רי

שחקן נבחרת תוניסיה סלאח מג'רי. Christian Petersen, GettyImages
מצטרף לריאל מדריד. סלאח מג'רי/GettyImages, Christian Petersen

* התקשורת הספרדית מפרסמת הבוקר כי לאחר שלא הצליחה להחתים את ואסיליס ספאנוליס שנשאר באולימפיאקוס, מנסה ברצלונה לצרף את הרכז של צסק"א מוסקבה מילוש תיאודוסיץ' ולא את זוראן פלאניניץ' כפי שפורסם מוקדם יותר השבוע.

* באיירן מינכן, המצטרפת הטרייה ליורוליג, החתימה את הרכז סטפן האמן לעונה נוספת. האמן הצטרף לבאיירן בעונת 2010/11 בליגה השנייה אחרי שנים באלבה ברלין ובאמברג.

עדכון ראשון: 14:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully