וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומפסון: "אשבור לאשתי את האגן ואולי אעשה אותה נכה"

המתאגרף האמריקאי בן ה-41 הדהים שוב את דייויד פרייס, והתפנה לנאום ניצחון חגיגי ובוטה: "היא תרגיש את הכאב"

צפו בנאום הבוטה של טוני תומפסון

***

ביממה כה קריטית לספורט הבריטי, החבר'ה של התה נחלו גם מפלה כואבת. דייויד פרייס (30) נחשב למתאגרף עולה במדינה, ולתקוות האומה בענף; לאחד שיום אחד - אולי עם עוד שניים או שלושה ניצחונות - יתמודד על אליפות העולם מול השליטים הבלעדיים של המשקל הכבד, האחים קליצ'קו.

אבל בפברואר האחרון פרייס המושלם (עד אז) הופתע בליברפול מול טוני תומפסון בן ה-41, ובין שבת לראשון, בקרב הגומלין, הבריטי שוב נפל, בדרך להפסד השני בקריירה. תומפסון האמריקאי (3-38), שהפסיד רק פעם אחת בקריירה ליריב שהוא לא קליצ'קו, השיג נוקאאוט בסיבוב החמישי, שם סוף להייפ הבריטי ושואף, גם בגילו המתקדם, לקבל עוד צ'אנס על האליפות.

עבור פרייס (2-15), ההפסד היה אומלל ביותר ויכול להיות שחיסל את הפנטזיות. נכון, ב-2012 הוא זכה בפרס "פרוספקט האגרוף של השנה" של ESPN, אבל עם שני הפסדים לתומפסון בפחות מחצי שנה, לא מקבלים הזדמנות לקרב על החגורה. לא מול ולדימיר קליצ'קו ולא מול ויטלי. פרייס אף גייס את אחד הגדולים בכל הזמנים, לנוקס לואיס, שיעזור לו במחנה האימון אחרי ההפסד הראשון. אך גם זה לא עזר.

ויסלחו לנו הבריטים, אך מי שחטף בכוח את אור הזרקורים הוא בכלל תומפסון, והוא עשה זאת בבוטות כמו שרק תומפסון יודע. בזמן הקרב ובעיקר אחרי שצלצל הפעמון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טוני תומפסון מתאגרף אמריקאי מול דייויד פרייס מתאגרף בריטי. Scott Heavey, GettyImages
תומפסון מול פרייס. מסכנה גברת תומפסון/GettyImages, Scott Heavey

בראיון שלאחר הקרב, ל"Box Nation", האמריקאי החל לטנף. בשלב מסוים עוד הקניט מתאגרף בריטי נוסף, טייסון פיורי, וקרא לו לקרב בתוך הזירה או מחוץ לה.

ואז, דווקא בשאלה שציפתה לתשובה עדינה, "איך תחגוג את הניצחון המרשים?", תומפסון הפגיז: "היי, אני עומד ללכת הביתה ולשבור לאשתי את האגן. לא שכבנו כבר זמן מה, והיא הולכת להרגיש את הכאב. יהיה מעורב בזה קצת עונג, אבל יש סיכוי שהיא תהיה נכה לאחר מכן, אז אם יש מישהו שרוצה לתרום כיסא גלגלים לארגון 'הצילו את גברת תומפסון'...".

ואז השדר הבריטי קיבל הוראה מלמעלה, איחל "לילה טוב" והפסיק את הראיון. תומפסון קרא תיגר על כולם – על הקליצ'קוס ועל פיורי ועל מי שרק רוצה. כלי התקשורת בבריטניה היו ועדיין בהלם, ודיווחו בהרחבה על הנושא. למזלם, אנדי מארי איזן קצת את תחושת ההשפלה והגועל שנטע בהם האמריקאי. אחרי הזכייה המרגשת בווימבלדון, הטניסאי נשמע קצת אחרת מהמתאגרף הכבד.

אבל בינתיים, לבנו עם גברת תומפסון.

דייויד פרייס מתאגרף אנגלי מפסיד לטוני תומפסון מתאגרף אמריקאי. Scott Heavey, GettyImages
פרייס אולי רואה את סוף הקריירה/GettyImages, Scott Heavey
טוני תומפסון מתאגרף אמריקאי. Scott Heavey, GettyImages
החגיגות החלו בזירה. תומפסון והחבר'ה/GettyImages, Scott Heavey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully