וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוסאין בולט ישחק עם מנצ'סטר יונייטד במשחק הוקרה

בסאן טוענים כי האיש המהיר בתבל יגשים את חלומו כאשר ישתתף במשחק הוקרה לריו פרדיננד, ב-8 באוגוסט מול סביליה

החלום הגדול של יוסאין בולט התגשם: האלוף האולימפי ל-100 ו-200 מטרים ישחק עם מנצ'סטר יונייטד במשחק ידידות נגד סביליה בחודש הבא. עיתון ה'סאן' פרסם היום (ראשון) כי האיש המהיר בתבל ילבש את החולצה האדומה במסגרת משחק ההוקרה שתערוך אלופת אנגליה לכבוד ריו פרדיננד, שהשלים עשור במועדון, ויהיה חלק מהסגל של דייויד מויס ב-8 לאוגוסט באולד טראפורד.

יוסאין בולט במשחק של מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מת על אולד טראפורד. בולט באצטדיון החלומות בקיץ 2012/רויטרס

"יוסאין סוף סוף קיבל את מה שרצה, והוא ישחק לצד ריו פרדיננד", צוטט מקור המקורב לסיפור בסאן. "זה הולך להיות חתיכת משחק. יהיה מרתק לראות האם בולט יוכל למסור ולשלוט בכדור כפי שהוא מסוגל לרוץ". הג'מייקני כבר הביע בעבר את רצונו הגדול לשחק עבור השדים האדומים, והחזיק בקשר ידידותי עם המנג'ר לשעבר אלכס פרגוסון. אי שם בינואר 2011 אפילו אמר: "אני טוב מספיק כדי לשחק במנצ'סטר יונייטד", ובקיץ 2012 הגיע לאולד טראפורד, והציג לראווה את שלוש המדליות האולימפיות בהן זכה.

אמש קבע הפונמן את תוצאת השנה ל-200 מטרים, כשעצר את השעון בליגת היהלום בפריס על 19.73 שניות. "חמישים המטרים הראשונים שלי היו מצוינים, אבל אני חושב שהייתי יכול לרוץ את חמישים המטרים האחרונים הרבה יותר טוב", הודה בולט. "לא יצאתי מהסיבוב האחרון עם אותו כוח כמו בדרך כלל. הטכניקה שלי בשלושים המטרים האחרונים לא היתה מושלמת".

על ההפסד לג'סטין גטלין בליגת היהלום בחודש שעבר אמר בולט: "הפסדתי מירוץ אחד ב-100 מטר ואנשים עושים מזה ביג דיל. זה לא ממש מזיז לי, כל מה שאני צריך לעשות זה להתאמן. אני לא מודאג".

צפו בבולט מבקר באולד טראפורד ב-2012

והנה ביקור מוקדם יותר, מתקופת כריסטיאנו רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully