וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאמונד ליג: קנייזבה סיימה שניה, תוצאת השנה לבולט

קופצת המשולשת, שיפרה את תוצאת השנה שלה כשקפצה למרחק של 14.58 מ'. האצן קבע 19.73 בריצת ה-200 מ'

יומיים לאחר נעילתה של אליפות ישראל באתלטיקה, הכוכבת הגדולה של התחרות בהדר יוסף, אנה קנייזבה, כיכבה גם בתחרות מסבב דיאמונד ליג שנערכה בפריז. קנייזבה, שהגיעה מאוקראינה והתחתנה עם אתלט ישראלי, ייצגה לראשונה את ישראל בתחרות הזאת. הקופצת שסיימה רביעית בגמר האולימפי בלונדון 2012 שיפרה הפעם את תוצאת השנה שלה מאליפות ישראל בשמונה סנטימטרים וקבעה 14.58 מטרים, מה שהוביל אותה למקום השני בסך הכל - הישג פשוט נפלא.

מי שניצחה את התחרות הייתה קתרין איברגוון הקולומביאנית שקבעה 14.69 מטרים, כאשר קנייזבה הקדימה את אלופת העולם אולגה סלאדוחה האוקרינית שקבעה 14.55 מטרים. הסטטיסטיקה מלמדת שרק שלוש קופצות בעולם השיגו תוצאה טובה יותר השנה מזו שקנייזבה השיגה הערב, כך שיש למה לצפות ממנה באליפות העולם שתתקיים בחודש הבא במוסקבה.

ביום רביעי שברה אנה קנייזבה את השיא הישראלי בקפיצה משולשת

אנה קנייזבה קופצת משולשת ישראלית. ברני ארדוב
איזה יופי של תוצאה. קנייזבה/ברני ארדוב

מאוחר יותר התקיימה על המסלול בפריס ריצת ה-200 מטרים לגברים בהשתתפות שיאן העולם, יוסאין בולט, שהתמודד בין השאר נגד בני ארצו הג'מייקנים וורן וויר וניקל אשמייד ונגד הצרפתי כריסטוף למייטרה. אלוף העולם עמד במטרה שלו ושיפר את תוצאת השנה בעולם עם זמן מצוין של 19.73 שניות. וורן וויר חברו הג'מייקני סיים שני עם 19.92 שניות ומי שסגר את הפודיום היה כריסטוף למייטרה הצרפתי שקבע זמן נהדר של 20:07 שניות.

* 400 מטר, גברים: קיראני ג'יימס מגרנדה קבע את תוצאת השנה, כשעצר את השעון על זמן נפלא של 43.96 שניות. גם לשון מריט שהגיע שני קבע תוצאה מצוינת, בדמות 44.09 שניות (שיא אישי השנה).

* 5,000 מטרים, נשים: טירונש דיבאבה האתיופית קבעה את תוצאת השנה ושיא מסלול חדש, עם ריצה נפלאה של 14:23.68 דקות, והקדימה את בת ארצה, אלמז איאנה, שעצרה את השעון על 14:25.84 דקות.

יוסאין בולט, אצן ג'מייקני. רויטרס
קבע את תוצאת השנה. בולט על המסלול בפריס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully