וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מקל בגלגל: דווין האריס סיכם בדאלאס

אחרי צירופו של קלדרון, הרכז ישוב למאבס בה פרץ בתחילת הקריירה ויתחרה על דקות עם מקל. דארן קוליסון עוזב לקליפרס

כשגל מקל סיכם בדאלאס בשבוע שעבר, מצבת הגארדים הדלילה נראתה כמו קרקע נוחה לעונת רוקי מוצלחת ומרובה בדקות משחק. ימים ספורים חלפו והעומס בעמדת הרכז הוכפל. אחרי שאתמול צירפה את חוסה קלדרון שחתם לארבע שנים, דיווחים בארצות הברית היום (ראשון) גורסים כי המאבס סגרו עם גארד נוסף - דווין האריס.

דווין האריס, אטלנטה הוקס. Kevin C. Cox, GettyImages
חוזר לדאלאס. האריס/GettyImages, Kevin C. Cox

על פי דיווח ברשת ESPN, האריס צפוי לחזור לקבוצה שבחרה אותו במקום החמישי בדראפט 2004, ולחתום לשלוש שנים בהן ירוויח 9 מיליון דולר. חתימתו הרשמית של האריס, שהיה שחקן חופשי, תוכל להפוך לרשמית רק ביום הרביעי הקרוב בכפוף לחוקי הליגה, והוא צפוי להיות מוצג יחד עם מקל וקלדרון.

האריס בן ה-30 התקשה למנף את מעמדו מאז עזב את דאלאס לניו ג'רזי ב-2010. אחרי שלוש עונות סבירות בתפוח הגדול, עבר ליוטה לעונה אחת. אשתקד עבר לאטלנטה וגם שם לא בדיוק מצא את עצמו, כשכשחקן ספסל העמיד ממוצעים של 9.9 נקודות ו-3.4. על פי הדיווח, בדאלאס בונים על קלדרון ועל האריס כצמד שיוכל להשלים זה את זה בקו האחורי.

דארן קוליסון שחקן דאלאס מאבריקס מול מו וויליאמס שחקן יוטה ג'אז. AP
הנה אחד שדווקא עוזב את דאלאס. דארן קוליסון/AP

עוד שמועות וחדשות מרחבי הליגה

* כצפוי, דארן קוליסון עזב את דאלאס. הגארד התזזיתי, שהפך הקיץ לשחקן חופשי חתם לשנתיים בקליפרס ויעבור ללוס אנג'לס. קוליסון יחבור מחדש לכריס פול, עימו שיתף פעולה כרוקי בניו אורלינס בעונת 2009-2010.

* מטה וורלד פיס עשוי לעזוב את הלייקרס. עזיבתו של דוויט הווארד פינתה מקום בתקציב של הלייקרס, אך הם עשויים לממש את אופציית היציאה מהחוזה של הפורוורד בין ה-10 ל-16 ביולי. ללייקרס ארבעה שחקנים חתומים בלבד לעת עתה: קובי בריאנט, פאו גאסול, סטיב בלייק ומטה וורלד פיס, שעשוי כאמור לעזוב. החוזה הגבוה בו מחזיק וורלד פיס (8.3 מיליון דולר לאחר חישוב המיסים) הוא שמטריד את ראשי הלייקרס.

* זאזא פאצ'וליה עוזב את אטלנטה לאחר שמונה שנים, וחוזר למילווקי בה שיחק בעונת 2004-2005. הסנטר הותיק יחתום לשלוש שנים תמורת 16 מיליון דולר בבאקס.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס מטה וורלד פיס. GettyImages
יעזוב בעקבות הווארד? וורלד פיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully