וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי יוסטון על כספי: "יתפקד פה טוב עם סגל נהדר"

אחרי ההתרגשות מבואו של דווייט הווארד, אוהדי יוסטון הספיקו גם לדון בהגעתו של עמרי כספי לקבוצה. כאן הם כבר חצויים

24 מלאות התרגשות עברו על אוהדי יוסטון רוקטס. לא, לא לגמרי בעקבות הסיכום עם עמרי כספי, אלא יותר בגלל הגעתו של דווייט הווארד לקבוצה מטקסס. אך עם זאת, עם דבר הסיכום, התפנו אוהדי הקבוצה לדון בבואו של הישראלי. במקרה הזה, הם יותר חצויים.

השבוע פרסמנו: כספי מועמד ליוסטון, תלוי בהווארד

כבר בחודש פברואר חשפנו: יוסטון רוצה את כספי

שחקן קליבלנד קאבלירס עומרי כספי. AP
לא יהיה פשוט עבורו לקנות את לב האוהדים. כספי/AP

בפורום "קלאץ' פאנס" של אוהדי יוסטון ניסו לפענח את ההחתמה של הפורוורד הישראלי, בדיון שנמשך על גבי לא פחות מ-12 עמודים. "החתמה נוראית", כתב אחד מהם, בעוד אחר ציין: "הוא יביא עומק לספסל, כנראה יקבל חוזה מינימלי של ותיקים". בדיון היו לא מעט אוהדים סקפטיים. גולש נוסף תחת הכינוי דקארק היה יותר נחרץ: "מה?? למה?". הגולש רוקס מייהם שאל: "האם הבחור הזה שווה משהו?", ומיד קיבל מספר אוהדים שענו לו בלקוניות: "לא". אוהד בשם זיבוי הרחיב ואמר: "אלוהים אדירים, הבחור הזה גרוע. או לפחות היה גרוע. 42% אחוזים מהשדה בקריירה לביג מן שלא עושה שום דבר אחר. ועוד יש לו דרישות. אני מקווה שהוא חתם עבור פרוטות". אוהד אחר כתב בצחוק: "כל מי שמפקפק בהחתמה הזו הוא אנטישמי".

אלא שהיו גם כאלו שבירכו על המהלך. "כן, קבלו את האח עומרי בברכה", כתב גולש בשם טרקי3. "אני אוהב את ההחתמה הזו! אני ממש מקווה שהם יעשו ערב של מורשת יהודית עם חולצות מגניבות. לחבר שלי מסקרמנטו יש כזאת מהימים שלו שם". אוהד אחר ציין שמדובר בשחקן שנבחר תחת הבחירה שהיתה במקור של יוסטון וציין: "הוא יתפקד פה יותר טוב עם סגל נהדר. הוא יקבל הרבה יותר זריקות חופשיות". בחור בשם בולרפורלייף315 כתב: "החתמה טובה, הוא סוג של צ'נדלר פרסונס לעניים. ישתלב טוב בסגנון המשחק". גולש אחר כתב בצחוק כשהוא מתייחס לכספי והווארד: "יש! מגדלי התאומים ביוסטון!".

עם זאת, גם האוהדים שחושבים שמדובר ברכש בסימן שאלה, מסכימים על כך שצריך לתת לו זמן, ובעיקר, לסמוך על הג'נרל מנג'ר שלהם. "חייב לסמוך בקטע הזה על דרל מורי. כל דבר שהוא עשה עד עכשיו עבד", כתב אחד האוהדים. אוהד אחר סיכם את הדברים: "השרשור הזה מתחיל להזכיר לי את השרשור שהיה כאן על קרלוס דלפינו בשנה שעברה".

הג'נרל מנג'ר של יוסטון רוקטס, דריל מורי. GettyImages
סומכים עליו בעיניים עצומות. מורי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully