וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה שחררה את גררו בשל בעיות אשרה

5.7.2013 / 10:51

יממה לאחר העיכוב בהגעתו לישראל, הקבוצה הודיעה לחלוץ הקולומביאני: נחפש שחקן אחר. סטרטון סיכם, מו"מ עם כליבאת

מכבי פתח תקוה הודיעה הבוקר (שישי) לחלוץ אוסקר גררו על שחרורו מהקבוצה. כזכור, אתמול פורסם כי המועדון שוקל לשחרר את הקולומביאני בשל עיכוב בהגעתו לישראל בשל אשרת כניסה שאינה בתוקף. "אוסקר שחקן מצוין, אבל הוא לא יכול להיכנס לישראל ונחפש אופציה אחרת. ביקשנו ממנו לעדכן אותנו אם יהיה שינוי בסוף השבוע, אבל הסיכויים קלושים. עשינו הכל כדי שיגיע לישראל, אבל אי אפשר לעבור על החוק", אמרו במועדון.

בינתיים, במועדון סיכמו אתמול סופית את תנאיו של הקשר האחורי הרומני של קבוצתCSMS יאשי הרומנית, בוגדן סטרטון (29). השחקן, שעל מועמדותו פורסם שלשום, אמור לנחות בישראל בתחילת השבוע. במועדון ניהלו בתחילת השבוע משא ומתן עם קשר סרבט ז'נבה, קסאבייה קואסי (23), שבימים האחרונים קיבל עדיפות בעמדת הקשר האחורי אך העלויות הגבוהות שלו והסיכום עם סטרטון מונעות את העסקה בינתיים.

אוסקר גררו, דני פרדה שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
"עשינו הכל כדי שיגיע לישראל, אבל אי אפשר לעבור על החוק". אוסקר גררו/קובי אליהו

ביממה האחרונה הואץ המשא ומתן עם הקשר מוחמד כליבאת, שטרם שוחרר ממכבי חיפה. ההצעה של פתח תקוה טובה יותר בהשוואה להצעה של בני סכנין. "כליבאת בימין וסבע בשמאל, יחד עם הקשר הרומני וקבהא, יהפכו את הקבוצה לכזאת שמשה סיני רצה לראות", אמרו במועדון. בימים הקרובים תיחתם עסקת העברת המגן השמאלי שמוליק מלול והחלוץ דור מלכה מטוברוק, כשגם הקשר דיא סבע, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, חתם רשמית על חוזה. הדבר עורר כעס מסוים אצל ראשי בני סכנין, אך במועדון טוענים כי השחקן כבר סגר את תנאיו עוד לפני שסיכם אצל הקבוצה מהמגזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully