וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: קשר רומני להתרשמות, דיא סבע קרוב

3.7.2013 / 18:21

בוגדן סטרטון בן ה-29 על הכוונת. מקורב לעסקה: "ייתכן ויגיע בימים הקרובים". הבנות עם הקשר הצעיר, בסכנין זועמים

מכבי פתח תקוה מעוניינת בקשר הרומני בוגדן סטרטון (29) מקבוצת CSMS יאשי הרומנית. הקבוצה פתחה במגעים עם נציגיו של השחקן ומקורב לעסקה אישר היום: "ייתכן ויגיע בימים הקרובים להתרשמות". סטרטון כבש בעונה שעברה שלושה שערים בשלוש הופעות בליגה הבכירה ברומניה והוא מעולם לא שיחק מחוץ לארצו.

בתוך כך, הקשר דיא סבע קרוב מאוד למכבי פתח תקוה. בין הצדדים ישנן הבנות והשחקן צפוי לחתום בקרוב. על הפנייה הראשונית של מכבי פתח תקוה לשחקן פורסם בוואלה! ספורט. התפנית המפתיעה מגיעה שישה ימים לאחר שבני סכנין הודיעה על החתמת השחקן, בעוד בסביבתו של סבע מכחישים כי השחקן חתם. בסכנין זועמים על סבע והיו"ר מוחמד אבו יונס אמר: "רק עכשיו שמענו על זה ואנחנו רוצים לברר את העניין. היו לנו הבנות עם סבע". הקשר בן ה-20, פתח את העונה שעברה בהפועל באר שבע ועבר לסכנין בחלון ההעברות, בשורותיה רשם 11 הופעות ליגה.

הקבוצה של משה סיני פתחה אמש (שלישי) את העונה עם שלושה זרים בסגל שלה – הבלמים בויאן ג'וקיץ' ואיבן הרצג והחלוץ אוסקר גררו, שלא הגיע לאימון בשל בעיות באשרת הכניסה לישראל.

עומר גולן: ”צריך להחזיר את מכבי פתח תקוה למקומה הטבעי”

דיא סבע שחקן בני סכנין מול דן איינבינדר שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
אבו יונס כועס. סבע/קובי אליהו
משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
ממשיך לנסות ולבנות את הסגל. משה סיני/ניב אהרונסון

כזכור, שלשום בלילה נסגרה עסקה עם בית"ר טבורוק לפיה הקבוצה תחתים לשלוש שנים את המגן השמאלי שמוליק מלול והחלוץ דור מלכה. סיני יצרף עוד קשר אחורי זר ומתכוון לצרף גם שחקן נוסף בעמדה קדמית. מוחמד כליבאת הוא אחד המועמדים להגיע. קשר סרבט ז'נבה, קסאבייה קואסי (23) נמצא חזק בתוכניות המקצועיות של המועדון ויגיע אם הצדדים יגיעו להסכמות. השחקן מחוף השנהב משחק בקבוצה מאז 2009 והופיע גם במדי נבחרת חוף השנהב.

מכבי פתח תקוה סיכמה עם שני שחקנים צעירים מטוברוק

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully