וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: סטרטון קרוב לסיכום, גררו ייחתך?

4.7.2013 / 10:28

בעיות אשרה של הקולומביאני: "אם לא יגיע בקרוב נחפש חלוץ אחר". הקשר הרומני (29) של יאשי יגיע לארץ לבדיקות רפואיות

לאחר שכבר הגיעה עימו לסיכום לגבי העונה הבאה, מכבי פתח תקוה שוקלת לשחרר את החלוץ הקולומביאני שלה, אוסקר גררו, זאת בשל בעיות באשרת הכניסה שלו לישראל. בימים האחרונים הודיע השחקן להנהלת הקבוצה כי לא יגיע לאימון הפתיחה וכעת נרשם עיכוב נוסף שבעקבותיו אמרו הבוקר (חמישי) במועדון: "אם גררו לא יגיע לארץ בימים הקרובים, הוא ישוחרר לאלתר ונחפש חלוץ אחר".

אוסקר גררו שחקן מכבי פתח תקוה מעל עדי נמני שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
יחפשו לו מחליף? גררו/קובי אליהו

בסגל הקבוצה כרגע שלושה זרים, כולל גררו, אבל משה סיני כבר החל לחפש אופציות אחרות לעמדת החלוץ. שחקן ההתקפה הקרואטי ניקו טוקיץ' זומן להתרשמות, אבל הגעתו מתעכבת ולא ברור האם ינחת בסופו של דבר בישראל. בינתיים, פתח תקוה קרובה לסיכום עם הקשר הרומני בוגדן סטרטון (29), שעל מועמדותו פורסם אתמול בוואלה! ספורט.

שחקנה של קבוצת CSMS יאשי הרומנית סיכם את כל תנאיו במועדון ולוזון נתן לו אור ירוק להגיע לישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות. אם סטרטון יחתום, סיני עשוי להשאיר את ההחלטה לגבי משבצת החלוץ הזר למחנה האימונים אליו תצא הקבוצה ב-21 ביולי. האופציה השניה של פתח תקוה היא קשר סרבט ז'נבה, קסאבייה קואסי (23), שבימים האחרונים קיבל עדיפות בעמדת הקשר האחורי, אך העלויות הגבוהות שלו מטרפדות כרגע את העסקה.

בימים הקרובים תיחתם עסקת העברת המגן השמאלי שמוליק מלול והחלוץ דור מלכה מטוברוק, כשגם החלוץ דיא הסבע צפוי לחתום היום. השלושה, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, הם שלושת הישראלים היחידים שהחתימה הקבוצה עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully