וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.7

ריאל תגנוב לפ.ס.ז' יהלום? בינתיים, היא סיכמה עם יראמנדי. החלום של טיאגו סילבה, דורטמונד מסתערת על כוכב מפתיע. כל השמועות וההחתמות בשוק השחקנים האירופי

העברות

* צ'לסי הודיעה רשמית על החתמתו של מרקו ואן חינקל, ההולנדי הצעיר והמצוין של ויטסה ארנהיים, שעובר לסטמפורד ברידג' לחמש שנים.

* הוגו קמפניארו, הבלם הארגנטינאי בן ה-33 שחוזהו בנאפולי הסתיים, חתם באינטר.

* חבר חדש לביברס נאתכו ברובין קאזאן: אלכסנדר פרודניקוב שהיה שייך לספרטק מוסקבה חתם לשנתיים.

* הבלם הארגנטינאי ניקולס פארחה הושאל מספרטק מוסקבה לסביליה לעונה אחת.

שחקן נבחרת ספרד הצעירה אסייר יראמנדי. Ian Walton, GettyImages
הקמפיין להשארתו יצליח? אסייר יראמנדי/GettyImages, Ian Walton

שמועות

* אוהדי ריאל סוסיאדד פתחו במסע שכנועים בטוויטר בניסיון למנוע מכוכבם הצעיר אסייר יראמנדי לעבור לריאל מדריד, אולם בשעות הערב נודע כי הוא סיכם את תנאיו במדי הבלאנקוס.

* האם ריאל מדריד מתכננת מחטף לפריס סן ז'רמן? על פי דיווחים בצרפת, הבלאנקוס סימנו את הכוכב הצעיר של הצרפתים מרקו וראטי כרכש פוטנציאלי לקיץ הקרוב. סוכנו של היהלום האיטלקי הצעיר הודה: "ריאל מדריד? זו בהחלט עשויה להיות אפשרות סבירה".

* דורטמונד שלחה לדונייצק משלחת במטרה להחתים את הנריק מחיטריאן, שהיה כבר על סף סיכום בליברפול. אצל סגנית אלופת אירופה הגרמניה הודו שמחירו של השחקן מהווה בעיה כרגע.

* טיאגו סילבה התראיין ל-'גלובו' הברזילאי והצהיר: "בשנה שעברה דיברתי עם ברצלונה אבל לצערי לא הגענו להסכם, ועכשיו אין בינינו מגעים. לשחקן בבארסה זה חלום עבור כל שחקן, אבל אני מרגיש בנוח גם בפ.ס.ז'".

* אנטוניו קנדרבה מצפה לשדרוג בשכרו בלאציו בעקבות יכולתו הטובה בגביע הקונפדציות, אך כרגע המגעים בין הקשר, שמחצית מכרטיסו שייך לאודינזה, לתכולים לא מתקדמים, ושמו כבר הוזכר כמועמד לנאפולי וגם למנצ'סטר יונייטד.

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יתפתה לשתף פעולה עם היגואין? ויין רוני/GettyImages

* 'הסאן' טוען שאחרי הסיכום על העברת גונסאלו היגואין, ארסנל מתמקדת בהשלמת עסקת ז'וליו סזאר. השוער בן ה-33, שמחזיק בהצעות רבות אך מעדיף להישאר בלונדון, צפוי להיות משוחרר ללא תמורה מק.פ.ר שרוצה להשתחרר ממשכורותו הגבוהה - 90 אלף ליש"ט לשבוע.

* הצהובון הלונדוני מדווח גם שעסקת היגואין לא סתמה את הגולל על הניסיונות של ארסנל להחתים את ויין רוני, וארסן ונגר דווקא סבור שהגעתו של הארגנטינאי תחזק את מועמדותם של התותחנים להשיג את חלוץ מנצ'סטר יונייטד.

* מנצ'סטר סיטי הבהירה שהיא מוכנה למכור את מייקון, המגן הברזילאי בן ה-31 שנדחק מחוץ להרכב של התכולים.

* סאות'המפטון הצטרפה למירוץ אחרי לאנדרו דמאיו, חלוץ נבחרת ברזיל שמבוקש מאוד על ידי טוטנהאם.

* קרלטון קול, חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר ששוחרר מווסטהאם, מנהל מגעים עם העולה החדשה לפרמיירליג קריסטל פאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully