וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: התקרבות משמעותית במו"מ עם טייריס רייס

7.7.2013 / 16:22

האמריקאי (26, 1.85 מ') ששיחק בבאיירן, נמצא על סף סיכום אצל הצהובים. גורם במועדון: "אם יחתום, זה יהיה לשנתיים"

התקרבות משמעותית בין מכבי תל אביב לטייריס רייס. הצהובים מנהלים מגעים עם הגארד האמריקאי בן ה-26 (1.85 מ') כבר תקופה ארוכה, אולם על פי גורמים המעורים במו"מ, אמש (שבת) חלה התקרבות בין הצדדים. "ישנם עוד כמה מחלוקות, כמו על אופציית היציאה בסיום העונה, אבל הכיוון נראה חיובי מאוד. הוא נמצא על סף סיכום. אם הוא יחתום - הוא יחתום לשנתיים", אמר גורם במועדון. רייס שבעונה החולפת שיתף פעולה עם יותם הלפרין בבאיירן מינכן, עמד על הכוונת של הצהובים מזה תקופה ארוכה ועל ההתעניינות בו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

טייריס רייס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ניצב תחת מעקב ארוך טווח. רייס/GettyImages

רייס צפוי להפוך לשחקן הרכש השלישי של סגנית האלופה הישראלית אחרי אלכס טיוס שחתם וג'ייק כהן שסיכם. בנוסף, דווין סמית' ששיחק במדים הצהובים בשנתיים האחרונות, סיכם על המשך דרכו ביד אליהו.

רייס, ששיחק במכללת בוסטון בין 2005 ל-2009 ולא נבחר בדראפט הגיע לפאניוניוס היוונית. לאחר מכן עבר לגרמניה ושיחק בקבוצת ארטלנד דרגונס ומשם נדד לליטא כדי לשחק בריטאס וילנה. לאחר מכן עבר לבאיירן מינכן. ב-36 משחקים העמיד רייס 15.8 נקודות בממוצע למשחק לצד 4.4 אסיסטים ו-1.9 ריבאונדים.

שחקן באיירן מינכן יותם הלפרין. Alexander Hassenstein, GettyImages
ימשיך לשתף פעולה עם רייס? הלפרין/GettyImages, Alexander Hassenstein

בנוסף ליכולת הטובה שרייס מציג, אחת הסיבות שבלאט רוצה לצרפו הוא שיתוף הפעולה המקצועי המוצלח עם הלפרין בעונה שעברה. ההנהלה החליטה לפתוח במו"מ עם הלפרין לאור חוסר הוודאות בסוגיית הישארותו של יוגב אוחיון. אוחיון, אשר לא חתם על החוזה במכבי בשל הבעיות מול קובאן, אומר לסובבים אותו כי הוא חושש לנסיגה במעמדו בקבוצה בעונה הבאה, כשקובאן מצהירה שהוא מחויב לה חוזית, כך שלא בטוח כי יישאר בקבוצה.

רייס יצטרף לצוות הכולל את סופוקליס שחורצאניטיס, עמו קיימות הבנתו ראשוניות והוא למעשה סגור בקבוצה. כזכור, ביום שישי הודיעה פנאתינייקוס לשחורציאניטיס שאין בכוונתה את האופציה עליו לעונה נוספת, מה שסלל את דרכו של הסנטר לסיכום סופי עם הצהובים.

כזכור, כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, ג'ייק כהן סיכם בקבוצה לארבע שנים (שנתיים, עם אופציה לשנתיים נוספות) ובמכבי צפויים להודיע על כך רשמית השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully