וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתעניינת בטייריס רייס

23.5.2013 / 14:37

הרכז שמשתף פעולה עם הלפרין בבאיירן מינכן מחוזר על ידי הצהובים. דווין סמית: "לא יודע אם אמשיך במכבי תל אביב"

מכבי תל אביב מגלה עניין בפוינט גארד טייריס רייס, שבעונה החולפת שיתף פעולה עם יותם הלפרין בבאיירן מינכן. רייס, ששיחק במכללת בוסטון בין 2005 ל-2009 ולא נבחר בדראפט הגיע לפאניוניוס היוונית. לאחר מכן עבר רייס לגרמניה ושיחק בקבוצת ארטלנד דרגונס ומשם נדד לליטא כדי לשחק בריטאס וילנה כשלאחר מכן עבר לבאיירן מינכן. ב-36 משחקים העמיד רייס 15.8 נקודות בממוצע למשחק לצד 4.4 אסיסטים ו-1.9 ריבאונדים.

טייריס רייס שחקן באיירן מינכן. Stuart Franklin, GettyImages
אופציה מעניינת. טייריס רייס/GettyImages, Stuart Franklin

בנוסף ליכולת הטובה שרייס מציג, אחת הסיבות שמכבי תל אביב מגלה בו עניין הוא שיתוף הפעולה המקצועי המוצלח עם הלפרין. כזכור, למרות שישנם גורמים שאינם מתלהבים מהלפרין, בלאט לוחץ על הגעתו של השחקן לקבוצה, כך שבמכבי שוקלים להביא את שני השחקנים יחדיו.

צפו בלקט מביצועיו של רייס

ובינתיים במכבי תל אביב אמנם מדגישים כי הם מתרכזים כעת במטרה האחרונה העונה - השגת האליפות, אולם מאחורי הקלעים הצהובים כבר עמלים על בניית הקבוצה לעונה הבאה. עם זאת, נראה כי נותרה שאלה מרכזית אחת פתוחה: האם דיוויד בלאט ימשיך בקבוצה? זהות המאמן תשפיע רבות על זהות השחקנים שימשיכו בקבוצה ועל אופן בניית הקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בשיחות פנימיות בין קברניטי הקבוצה שוחחו בהנהלת הקבוצה על עתידו.

למרות שלבלאט ישנו חוזה לעונה נוספת, לא כולם בהנהלה ששים לראות אותו ממשיך בתפקיד. גורמים בהנהלה סיפרו שאם בלאט ירצה לעזוב הם "לא יעמדו על הרגלים האחוריות בכדי למנוע זאת", כהגדרתם. באותן שיחות פנימיות עלתה לא אחת האפשרות להחתים מאמן זר במקומו, כששמו של מאמן ברצלונה צ'אבי פסקוואל עלה. פסקוואל, אגב, חידש בשנה שעברה את חוזהו בברצלונה לשנתיים נוספות. ז'ליקו אוברדוביץ' מוערך מאוד על ידי ההנהלה וגם עליו שוחחו, אולם גורמים המעורים בשוק המאמנים האירופאי מדגישים כי "עלותו של אוברדוביץ' יקרה", ובמכבי מודעים לכך.

אחת המטרות המרכזיות של מכבי תל אביב לעונה הבאה היא החתמתו של דווין סמית' המוערך, אולם השחקן מבוקש באירופה וישנן לא מעט הצעות שעומדות על הפרק לגביו. לשאלה אם ימשיך במדי הצהובים גם בעונה הבאה השיב סמית': "אני לא יודע אם אמשיך במכבי תל אביב".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' חוגג. קובי אליהו
בינתיים הוא כאן, ובסוף העונה? סמית/קובי אליהו

בתוך כך, הצהובים ממתינים לתוצאות המשחק הקובע בסדרת רבע גמר הפלייאוף בין הפועל ירושלים לברק נתניה, כדי לדעת מי תהיה יריבתה הבאה בחצי הגמר. "אנחנו מחכים לראות מי תנצח בסדרה", אמר דווין סמית' לוואלה! ספורט. "זה לא משפיע עלינו שאנחנו צריכים להמתין ליריבה הבאה, אנחנו מתאמנים ונגיע לסדרה מוכנים", מבטיח סמית'. האמריקאי התייחס לסדרה שעברה קבוצתו ברבע הגמר כשאמר: "למה הלך לנו קשה מול הפועל תל אביב? ניצחנו בסדרה. זה כל מה שחשוב. כשמתמודדים שוש פעמים נגד אותה היריבה זה לא תמיד קל, זו מהותה של סדרה. כולם נלחמו ביחד וזה מה שהיינו צריכים לדעת".

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס מול שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד. ברני ארדוב
מנסה להישאר בפוקוס. ג'יימס/ברני ארדוב

שון ג'יימס, משחקניה הבולטים של מכבי תל אביב העונה, התייחס להפסקה הארוכה של הצהובים במשחקים: "אנחנו מחכים לראות מי תהיה היריבה. הפער שיש לנו בין המשחקים אי אפשר לדעת איך ההפסקה במשחקיים תשפיע. פשוט נבוא לשחק". על היכולת המגומגמת של הקבוצה בסדרה אמר השחקן: "זה היה ניצחון היינו זקוקים לניצחון והשגנו אותו. זה היה קשה כי הפועל תל אביב היא קבוצה טובה. אנשים מצפים שנעלה על המגרש ופשוט נבוא וננצח, זה לא קורה ככה. שיחקנו מול קבוצה טובה והם התחרו".

ג'יימס אמנם חתום לעונה הבאה ובין הבודדים מהזרים שימשיכו בקבוצה, אולם במקביל קיימים עימו מגעים על הארכה מעבר לעונה הבאה. על כך הגיב ג'יימס:" אני מנסה להישאר בפוקוס על העונה הזאת ולסיים אותה כפי שצריך. דיבורים על העתיד? אדע הכול בסיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully