וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של מכבי תל אביב בוטל מחשש להתפרעויות

משטרת גרמניה הודיעה שאוהדים חוליגנים של אנרגי קוטבוס מתכוונים להגיע למשחק בשבת. הצהובים יחפשו יריבה אחרת

בעקבות מידע שהגיע לרשויות החוק האוסטריות ממשטרת גרמניה לפיו ישנה התארגנות של חוליגנים שמתכוונים להגיע למשחק האימון של מכבי תל אביב נגד אנרגי קוטבוס - החליטו הרשויות האוסטריות לא לאשר את קיום המשחק. לפיכך האלופה הישראלית תשחק בשבת נגד יריבה מאוסטריה או צ'כיה, במה שיהיה המשחק האחרון שלה במחנה האימון.

הצהובים יקיימו בעוד פחות משבועיים את משחקם הרשמי הראשון, כאשר הם יתארחו אצל גיורי ההונגרית למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. בתוך כך, המועדון הודיע הערב שכל משחקי הבית של הקבוצה העונה ייערכו באצטדיון בלומפילד, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

אצטדיון בלומפילד הריק בדרבי התל אביבי. ברני ארדוב
עדיין הבית של מכבי תל אביב, בלומפילד/ברני ארדוב

האלופה לא הרשימה בשני משחקי ההכנה שהיא קיימה במסגרת מחנה האימון באוסטריה ובצוות המקצועי עושים בימים האחרונים מאמצים גדולים להשלים את בניית סגל השחקנים. המטרות שעוד נותרו הן החתמת שוער, ככל הנראה זר, ושחקן הגנה ישראלי נוסף.

אנשי המועדון מקיימים מגעים רצופים עם שוערה של הקבוצה בעונה שעברה, וינסנט אניימה ואף הציעו לו חוזה לשלוש שנים נוספות. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף סימן כבר בתחילת הפגרה את הניגרי כאופציה המועדפת גם לעונה הקרובה ובמועדון הוחלט להקציב סכומי כסף גדולים מאוד, הנאמדים בכ-600 אלף יורו לעונה בכדי להביא את אניימה בחזרה מליל הצרפתית.

יחד עם זאת, למרות הרצון הגדול לראות את אניימה חוזר לקבוצה, במכבי תל אביב לא מתכוונים להמתין לו עוד זמן רב והצוות המקצועי מחזיק במספר מועמדים אחרים, ביניהם גוראן בלאזביץ' מהיידוק ספליט.

וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הזמן הולך ואוזל. אניימה/ברני ארדוב

מי שמתקרב למדים הצהובים הוא עוז ראלי מבני יהודה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בימים האחרונים חלה התקרבות משמעותית במשא ומתן בין ראשי מכבי תל אביב לבין משה דמאיו מנכ"ל בני יהודה וכעת נראה שסיכום העסקה הוא רק עניין של זמן. עדיין לא ברור אם הקשר רפי דהן יהיה חלק מעסקת העברתו של ראלי לקרית שלום, שכן נכון לעכשיו הוא לא מגיע להסכמות בנוגע לשכרו לעונה הקרובה.

למעלה מ-7,000 מנויים כבר נמכרו לקראת העונה הקרובה ובמועדון הודיעו כי בעלי המנויים יקבלו קדימות גם ברכישת כרטיסים למשחקי הבית במסגרת האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully