וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תשחק בבלומפילד בעונה הבאה

23.5.2013 / 11:23

הצהובים לא ייאלצו לנדוד מהמגרש ב-2013/14. חשש בקבוצה לאחר עזיבת גרסיה, הודעה על מאמן חדש לא צפויה בימים הקרובים. ראדי: "אני נשאר במכבי"

יממה לאחר פרסום ההודעה הרשמית על עזיבתו של המאמן אוסקר גרסיה, ובמכבי תל אביב עדיין לא סגרו עם מאמן חדש לקראת העונה הבאה. על פי דיווחים אתמול (רביעי) בתחנת רדיו בחבל גליסיה שבספרד, פרננדו ואסקס, מאמנה הנוכחי של דפורטיבו לה קורוניה, מועמד להתמנות למאמן החדש של מכבי תל אביב ולהדריך את הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות. כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, הנחת העבודה במועדון היא למנות מאמן ספרדי שימשיך את הקו שהחל עם צוות מקצועי זר בעונה שחלפה. בנוסף לואסקס, יש למנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף מספר מועמדים נוספים, גם הם ספרדים.

מנהל מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. אדריאן הרבשטיין
יש מספר מועמדים נוספים. ג'ורדי קרויף/אדריאן הרבשטיין

במועדון אמרו אמש כי בימים הקרובים לא תצא הכרזה רשמית על זהות האיש שיעמוד על הקווים בעונה הבאה, כאשר אחת הסיבות היא יציאתו של קרויף לדרום אפריקה לצורך נסיעה פרטית במסגרתה הוא יבקר באחת מאקדמיות הכדורגל שם, דבר אותו הוא עושה כבר מספר שנים ללא קשר כלל למכבי תל אביב.

בצל עזיבתו של גרסיה אמרו במועדון כי לאף אחד אין שום רגשות כעס או טינה כלפי צעדו של המאמן וכי למרבית האנשים בצמרת המועדון הייתה תחושה בשבועות האחרונים שהוא לא ימשיך בסופו של דבר. "בסך הכל אוסקר התנהג בג'נטלמניות כלפי המועדון", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט, "אין לנו שום תלונה כלפיו. אפשר היה לזהות ניואנסים קטנים בראיונות האחרונים שנתן ומשם לקחת רמזים על העתיד. צריך להסיר בפניו את הכובע על התנהלותו. מה שהיה הכי חשוב לאוסקר זה להוקיר תודה לשחקנים ואת זה הוא עשה באותה שיחה בסיום המשחק נגד בני יהודה. הוא יכול היה גם פשוט לטוס מכאן בלי לומר כלום, אבל היה חשוב לו להודות לשחקנים שהלכו איתו יד ביד לאורך כל העונה. אלה אותם שחקנים שנלחמו בשבילו על המגרש והביאו לקבוצה את האליפות ואוסקר רצה להודות להם באופן אישי ולהיפרד מהם כמו שצריך".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הוא יכול היה גם פשוט לטוס מכאן בלי לומר כלום, אבל היה חשוב לו להודות לשחקנים שהלכו איתו יד ביד לאורך כל העונה". אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

אבל לא הכול רגוע ואידיאלי בקרית שלום. עזיבתו של גרסיה יוצרת שוב מצב דומה לקיץ הקודם, אז היה נתון המועדון בסוג של חוסר ודאות לגבי זהות המאמן החדש, בדיוק כפי שקורה כעת. שחקנים בקבוצה שלא לציטוט הביעו את חששם כי מאמן חדש עשוי לערוך שינויים כאלה ואחרים בסגל, בדיוק כפי שקרה בקיץ הקודם. "חבל באמת שאין המשכיות לשקט התעשייתי שהיה במועדון אחרי הזכייה באליפות", אמר גורם בקרית שלום. "יכולנו לצאת לפגרה בראש נקי, לנוח ורק לחשוב על הכנה טובה לליגת האלופות, אבל כעת אנחנו צריכים להתמודד עם נושא מינוי מאמן חדש וההסתגלות שלו למועדון. מצד שני זו מכבי תל אביב, אין רגע דל".

למרות הערפל המקצועי בנוגע לצוות שיוביל את הקבוצה, מסתמן כי לפחות בנושא מחלוקת אחד נמצא הפתרון כאשר לוואלה! ספורט נודע שהצהובים צפויים להמשיך ולשחק באצטדיון בלומפילד גם בעונת המשחקים הקרובה ואף לארח בו את משחקי מוקדמות ליגת האלופות בקיץ הקרוב. לאחרונה הוזכרו אצטדיון המושבה והאצטדיון בנתניה כאפשרויות עבור האלופה לעונה הקרובה, אולם לאחר שהתקיימו שיחות בין ראשי מכבי וחברת היכלי הספורט שמנהלת את האצטדיון התל אביבי, נראה כי הצדדים קרובים לסגירת הסכם לעונה הקרובה. יש לציין כי בקיץ הקרוב וכן לאורך עונת המשחקים הקרובה לא צפוי כל שיפוץ באצטדיון בלומפילד, כך שבעונה החדשה שתיפתח באמצע חודש יולי הקבוצה לא תצטרך לנדוד למגרשים חלופיים כפי שהיה בעונה שעברה.

מהראן ראדי מכבי תל אביב. נמרוד סונדרס
נלחם בגזענות. ראדי/נמרוד סונדרס

ובינתיים מהראן ראדי העלה סטטוס בפייסבוק על מעמדו במכבי תל אביב על רקע השירים הגזעניים בבלומפילד ביום שני האחרון. "בדרך כלל אני לא כותב פה בכל יום פה, אבל הייתי חייב להבהיר דברים בקשר לפרסומים עליי. אני נשאר במכבי עד סיום החוזה בתום העונה הבאה לפחות!!! נכון שהמקרה של הגזענות עשה לכולנו רע בלב, אבל אני כזה שמסתכל על חצי הכוס המלאה ובשבילי 95 אחוז מהקהל האוהב והתומך של מכבי הוא הדבר הכי טוב שהיה לי ברוב העונה הזו.

"אנח מקווה שיחד איתכם נוכל לעזור לחלק מהחמישה אחוז הנותרים להשתנות ולחשוב כמונו כי בן אדם זה שילוב של המון דברים, גם שלילי וגם חיובי, ומקווים להוציא מהם את החיובי ולא בכוח. ילדים קטנים הם הבסיס שצריכים לשמור עליו ביציע כדי שיהיה נקי מגזענות כי זה יילך מחוץ למגרש. אני מודה על כל ההודעות ותנו לי בבקשה להמשיך את האירוע שלי ולנוח ובעזרת השם ניפגש בתחילת העונה בקרוב....אנשאללה.....".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully