וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "במועדון גדול אין זמן. אסור להפסיד"

זאמר ביקש לגלות כלפיו סבלנות? מאמן באיירן מינכן לא רוצה הנחות, מתלבט לגבי השיטה ומשוכנע שמסי וניימאר יצליחו יחד

באיירן מינכן הגיעה היום (חמישי) לצפון איטליה, שם היא עורכת את מחנה האימונים שלה באגם גרדה. המאמן פפ גווארדיולה קיים מסיבת עיתונאים, במסגרתה דיבר על ההכנות לקראת פתיחת הבונדסליגה בעוד קצת יותר מחודש (9 באוגוסט) וכן על המחשבות שלו לגבי המערך בבאיירן, על שחקניו ואפילו על השילוב המסקרן בברצלונה בין ליאונל מסי לניימאר.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
מפרגן לכולם ולא מבקש זמן. פפ גווארדיולה באימון באיטליה/רויטרס

"אני בהחלט שוקל לשחק עם חלוץ '9 מדומה' כפי שעשיתי בברצלונה", גילה גווארדיולה, שכבר שאל את פרנק ריברי אם הוא מסוגל לתפקד בעמדה. "אנחנו יכולים לשחק עם חלוצים טבעיים או עם חלוץ מדומה, שישחק כחלוץ יחיד ויכול לרדת לקישור. הכול תלוי במצב הפיזי של השחקנים ובשיטה שאבחר".

על שחקניו החדשים אמר גווארדיולה: "גיליתי ששחקני באיירן חכמים מאוד. הם הגיעו לגמר ליגת האלופות שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות. לא צריך להגיד יותר מזה. המטרה שלי היא קודם כל להחזיק בכדור. אני לא אוהב שהכדור אצל היריבה. אנחנו רוצים את הכדור ורוצים לוודא שנכבוש כמה שיותר שערים".

כאשר אחד העיתונאים הזכיר לו כי מתיאס זאמר אמר שצריך לתת לו זמן, גווארדיולה השיב: "אני מעריך את הדברים של מתיאס, אבל אני במועדון גדול ובמועדון גדול אין זמן. אתה צריך לעבוד היטב מהרגע הראשון כדי לשכנע את האנשים. זה לא המקום הטוב ביותר להפסיד".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן עם מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
אולי יבחר בחלוץ טבעי. פפ גווארדיולה עם מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

על הבחירה בבאיירן אמר המאמן בן ה-42: "בחרתי בבונדסליגה? זו באיירן שבחרה בי. אני אוהב את השחקנים ואת הליגה בגרמניה. כולם פה מקלים עליי ותומכים מאוד. גם עוזרים לי עם השפה. אני מנצל את הזמן כדי ללמוד את הקבוצה מקצועית, לנסות דברים וגם להכיר את האנשים".

גווארדיולה התייחס באופן אישי לכמה מהשחקנים. על אריאן רובן אמר שהוא "מתנה עבורי" ולמריו גומז המועמד לעזוב קרא "שחקן גדול, שאם יסכים להישאר יהיה שחקן שלי. אני רוצה את הטוב ביותר עבורו".

לסיום, התייחס גווארדיולה גם לשילוב בין ניימאר למסי בברצלונה ואמר: "האם זה יעבוד? השחקן הגדול בהיסטוריה עם שחקן אדיר אחר? ברור שזה יעבוד. לברצלונה וגם לנבחרת ספרד יש בסיס לשנים רבות ועתיד גדול. ברצלונה השיגה העונה 100 נקודות, זה מדהים".

ליאונל מסי (מימן), ניימאר, משחק ידידות. רויטרס
גווארדיולה משוכנע שהשילוב יעבוד. ליאונל מסי עם ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully