וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גצה: "באיירן הייתה האופציה הטובה ביותר"

הקשר הצעיר הוצג כשחקן אלופת אירופה, סיפר על הקשר המיוחד עם פפ גווארדיולה והבהיר: "תג המחיר לא מלחיץ אותי"

אחרי קבלת הפנים הלבבית לה זכה פפ גווארדיולה, באיירן מינכן הציגה היום (שלישי) את מריו גצה, עליו שילמה מעל 37 מיליון יורו כדי להעבירו מדורטמונד. גצה היה הבקשה הראשונה של גווארדיולה וחתם על חוזה ארוך טווח בקבוצה לה הפסידו חבריו בגמר ליגת האלופות, כשהוא ישב ביציע עם פציעה וצפה מהצד.

מריו גצה מוצג כשחקן באיירן מינכן. GettyImages
מריו גצה עם החולצה החדשה/GettyImages

"יש לנו מטרות גבוהות ומאמן מצוין", אמר גצה, יליד בוואריה, שעדיין סובל מאותה פציעה בשריר הירך. "ההשוואות לברצלונה נורמליות, אבל כל שחקן מוכן לזה. בחרתי בבאיירן כי זו נראתה האופציה הטובה ביותר עבורי מבחינה ספורטיבית. אני לא רוצה לקרוא לזה חזרה הביתה. אני מקווה להתגבר כמה שיותר מהר על הפציעה ואז להשיג תארים עם הקבוצה ולשחק כדורגל יפה".

גצה התייחס גם לתג המחיר שלו ואמר: "אני לא רואה בזה לחץ נוסף שמופעל עליי. זה משהו להיות גאה בו בגיל 21. לא היה קל לעזוב כך את דורטמונד, אבל כל זה מאחוריי כרגע. הקשר הראשון עם גווארדיולה היה מיוחד. דיברנו על הרגע בו אהיה כשיר שוב וראיתי תרגילי אימונים שלו. מסי? הוא מודל לחיקוי עבור כולם, כולל אותי".

לצד גצה הוצג גן הבלם יאן קירשהוף, עליו אמר המנהל הספורטיבי מתיאס זאמר: "הוא שחקן צעיר ומוכשר עם פוטנציאל גדול. אנחנו מאמינים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully