וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בווימבלדון: חצאי הגמר אצל הגברים

נובאק דג'וקוביץ' (1) וחואן מרטין דל פוטרו (8) יעלו ראשונים למגרש המרכזי. אחריהם יתעמתו אנדי מארי (2) ויאנוביץ' (24)

בווימבלדון כבר רואים את סוף טורניר 2013 מגיע ואחרי שהתמונה התבהרה בכל הנוגע לגמר הנשים, מחר (שישי) יארח המגרש המרכזי גם את שני חצאי הגמר אצל הגברים. נובאק דג'וקוביץ' ישחק ראשון של חואן מרטין דל פוטרו ולאחר מכן יתעמתו אנדי מארי וייז'י יאנוביץ'.

הטניסאי הבריטי אנדי מארי בטורניר ווימבלדון 2013. רויטרס
אולי הפעם? אנדי מארי/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (1) - חואן מרטין דל פוטרו (8)

מעודד מהניצחון החלק שלו על תומאס ברדיך, ינסה נובאק דג'וקוביץ' לעשות עוד צעד בדרך לזכייה שנייה בווימבלדון ולתואר גרנד סלאם שביעי בקריירה. הסרבי המדורג במקום ה-1 בעולם לא הפסיד מערכה לכל אורך הטורניר ושלט ללא עוררין בכל המשחקים שלו וגם למשחק נגד דל פוטרו יעלה כפייבוריט.

גם הארגנטינאי נמצא בכושר נהדר ובעצמו ניצח 0:3 בכל אחד מהמשחקים שלו עד עכשיו. יחד עם זאת, דלפו יצטרך להיאבק מחר לא רק במדורג 1 בעולם, אלא גם בפציעה שכמעט הכריחה אותו לפרוש. דג'וקוביץ' מוביל 3:8 במאזן המשחקים בין השניים, אבל דל פוטרו ניצח במפגש האחרון, חצי הגמר באינדיאן וולס במרץ האחרון.

"יש לי הרבה כבוד כלפי דלפו, שהוא שחקן נהדר", אמר דג'וקוביץ', שנכנע לענק הארגנטינאי על הדשא בלונדון בקרב על מדליית הארד באולימפיאדה אשתקד. דל פוטרו עצמו הרגיע את החששות מהפציעה בברכו: "אני אצטרך להיות 100% או 110% מולו, ואעשה הכל כדי להיות מוכן".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' ברבע גמר ווימבלדון 2013. AP
שלט בכל המשחקים שלו בטורניר. דג'וקוביץ'/AP

אנדי מארי (2) - ייז'י יאנוביץ' (24)

מדי שנה מזכירים בלונדון כמה שנים לא זכה טניסאי בריטי בווימבלדון ועכשיו סופרים שם כבר 77. התקוות, כמו בכל אחת מחמש השנים האחרונות, שוב מונחות על הכתפיים של אנדי מארי וביום שישי הסקוטי יהיה צריך לעשות עוד צעד בדרך לשם.

"אני צריך לקחת כל צ'אנס שיהיה לי", אמר מארי לקראת המשחק. "הוא בחור גדול עם סרב גדול, וזה יהיה משחק קשה מאוד, אבל אני לא מפחד מזה". יאנוביץ' המפתיע ינסה לאכזב את האלפים במגרש המרכזי וימשיך לבנות על חבטות הפתיחה האימתניות שלו, שהניבו לו עד כה 94 אייסים - הרבה יותר מכל אחד אחר בטורניר. "הקהל לא ממש יעזור לי, אבל נראה מה יהיה. זה חצי הגמר הראשון שלי, כך שאני לא ממש יודע למה לצפות", אמר הפולני בן ה-22.

ייז'י יאנוביץ' טניסאי פולני. רויטרס
94 אייסים עד עכשיו - הרבה יותר מכל אחד אחר. יאנוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully