וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא נאפולי: "אנחנו לא צריכים למכור את השחקנים שלנו"

אורליו דה לורנטיס על הדיווחים לגבי העברת קבאני לפריס סן ז'רמן: "לא קיבלנו הצעה מהם. אנו מכבדים את חוקי הפייר פליי"

לא מעט תהיות עלו באוויר לאחר הדיווח אתמול (רביעי) ב'אס' לפיו אדינסון קבאני קרוב לעבור לפריס סן ז'רמן. על פי אותו דיווח, המנהל הספורטיבי של הצרפתים לאונרדו וסוכנו של החלוץ האורוגוואי הגיעו לסיכום כי האלופה הצרפתית תשלם לנאפולי סכום של 63 מיליון יורו בעבור שחרורו של החלוץ.

אלא שהיום נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס כבר מתעקש על כך שהמועדון שלו בכלל לא ימהר למכור את קבאני. אולי זו טקטיקה בכדי לנסות להעלות את מחירו של השחקן ואולי באמת דה לורנטיס נחוש לשמור על קבאני אצלו בקבוצה, אבל בינתיים נראה שהחלוץ לא הולך לשום מקום.

דיווח: פריס סן ז’רמן קרובה לסכם עם אדינסון קבאני

חלוץ נאפולי אדינסון קבאני. רויטרס
טקטיקה או אמת? אדינסון קבאני/רויטרס

כידוע, קבאני מבוקש בשנה האחרונה בקרב לא מעט קבוצות בכירות באירופה, ביניהן ריאל מדריד, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, אבל דה לורנטינס הסביר בראיון ל'סקיי ספורט 24': "לא קיבלנו הצעה מפריס סן ז'רמן עבור קבאני. אנחנו מועדון עשיר שמכבד את חוקי הפייר פליי, ואנחנו לא צריכים למכור את השחקנים שלנו".

אבל ההמשך של נשיא נאפולי היה הרבה יותר ברור מבחינת הכוונות שלו: "אם יש קבוצה שרוצה את 'אל מטאדור', היא תצטרך לשלם לפי סעיף השחרור 63 מיליון יורו. אם לא נקבל הצעות, נשמח להשאיר אותנו לפחות עד לסיום החוזה שלו ב-2017".

כידוע, קבאני כבש פעמיים עבור נבחרת אורוגוואי בטורניר גביע הקונפדרציות מול איטליה בקרב על המקום השלישי, אבל נבחרתו הסתפקה במקום הרביעי אחרי הפסד בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully