וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריס סן ז'רמן קרובה לסכם עם אדינסון קבאני

האלופה הצרפתית מוכנה לשלם 63 מיליון יורו לנאפולי, 10 מיליון יותר מהצעתה של צ'לסי. בלאן: "אם הוא יגיע, אהיה מאושר"

האם פריס סן ז'רמן בדרך להחתמה מפתיעה במיוחד? רק אתמול דווח כי אדינסון קבאני מנאפולי כבר סיכם את תנאיו בצ'לסי של ז'וז'ה מוריניו, והערב (רביעי) הגיעה הפצצה: 'אס' מדווחים כי החלוץ מאורוגוואי קרוב לעבור דווקא לצרפת, לפריס סן ז'רמן. על פי הדיווחים, המנהל הספורטיבי של הצרפתים, לאונרדו וסוכנו של קבאני הגיעו לסיכום כי האלופה הצרפתית תשלם לנאפולי סכום של 63 מיליון יורו בעבור שחרורו של החלוץ.

חלוץ נאפולי אדינסון קבאני. רויטרס
יגיע דווקא לבירת צרפת? קבאני/רויטרס

כזכור, אתמול דיווח 'הדיילי מייל' האנגלי כי בסטמפורד ברידג' מנסים להחתים את קבאני בכל הכוח כחלק מדרישה של ז'וז'ה מוריניו. האנגלים הציעו לנאפולי סכום לא מבוטל של 53 מיליון יורו, אך עתה כאמור, נראה שיש להם יריבה חדשה. מנג'ר סן ז'רמן, לורן בלאן, לא הסתיר את רצונו לראות את קבאני בחוד של קבוצתו, וכבר מפנטז על האפשרות שהעסקה תתקיים בקרוב: "אני אוהב את השחקן הזה. אם הוא יגיע, אני אהיה מאושר. זה שחקן שמעניין לא מעט מאמנים באירופה".

קבאני, אחד השחקנים החמים בשוק ההעברות העולמי, מגיע לאחר שלוש עונות נפלאות באיטליה, במהלכן כבש לא פחות מ-104 שערים בכל המסגרות. בעונתו האחרונה הבקיע 38 שערים, מתוכם 29 שערים בליגה ו-7 באירופה. בשבועות האחרונים הוביל השחקן את נבחרתו, אורוגוואי לטורניר מוצלח בגביע הקונפדרציות בברזיל, במהלכו כבש שלושה שערים והביא אותה אל המקום הרביעי.

מאמן נבחרת צרפת לורן בלאן. Lars Baron, GettyImages
יהיה אדם מאושר אם קבאני יגיע. בלאן/GettyImages, Lars Baron

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully