וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם רמת השרון תעמוד לדין בפרשת ברקוביץ'

3.7.2013 / 9:08

שחקן העבר ביקש מההתאחדות לדחות את הדיונים בעניינו, במסגרתם יעמוד לדין יחד עם הפועל תל אביב וקרית שמונה

עירוני רמת השרון היא הקבוצה השלישית שתעמוד לדין בעקבות פרשת איל ברקוביץ' ואופיר מזרחי, כך הוחלט אמש בהתאחדות לכדורגל. לאחר בדיקה מעמיקה שביצעה, התברר כי גם רמת השרון, בדומה להפועל תל אביב וקרית שמונה, קיבלה שחקן נערים תוך העברת כספים, כך על פי החשד, לברקוביץ' עצמו ולא למועדון שלו בנשר.

אייל ברקוביץ'. שלומי גבאי
ביקש לדחות את הדיון בעניינו. ברקוביץ'/שלומי גבאי

כזכור, שתי הקבוצות כבר קיבלו זימון ויעמדו לדין בגין עבירה על סעיף 6(ח)(1) לתקנון הרישום, ש"אוסר על העברת זכויות כלכליות הנובעות מהעברה לצד ג? שאינו קבוצה או השחקן עצמו".

כזכור, לפני כשלושה חודשים חשפנו כי ההתאחדות עורכת בדיקה מקיפה בנוגע לחשדות לפיהן עירוני קרית שמונה עובדת עם סוכן בלתי מורשה. בהתאחדות בודקים האם שחקן העבר והפרשן איל ברקוביץ' היה מעורב באופן ישיר בניהול המשא ומתן להעברת החלוץ אופיר מזרחי, שהגיע מהמועדון שלו בנשר, למרות שאינו רשאי לתווך בין מועדון לשחקן, והאם קיבל כסף או הבטחה לכסף תמורת מכירה עתידית.

יש לציין כי שאר השחקנים שעברו להפועל תל אביב ורמת השרון הם קטינים ומשחקים בקבוצת הנערים. בינתיים, ברקוביץ' ביקש אמש לדחות את כל הדיונים בעניינו ומסתמן כי ההתאחדות תענה בחיוב לבקשה. הדיונים, אם כן, עשויים להתקיים ביום רביעי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully