וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל ברקוביץ' לדין בעקבות פרשת אופיר מזרחי

30.6.2013 / 13:08

ההתאחדות תעמיד לדין את שחקן העבר על עבירת תקנון לפיה קיבל כספים תמורת העברתו מנשר לקרית שמונה: "קבוצות נוספות התחייבו להעביר לו כסף באופן אישי, כשמי שזכאי לקבל את הכסף הוא המועדון בנשר"

ההתאחדות לכדורגל החליטה להעמיד לדין את שחקן העבר והפרשן אייל ברקוביץ' בפרשת העברת השחקן אופיר מזרחי לקרית שמונה. גם הפועל תל אביב וקרית שמונה יעמדו לדין, זאת בעקבות העובדה שמלבד מזרחי עברו לקרית שמונה שני שחקנים נוספים בהם השחקן דין סייף, ושני שחקנים צעירים נוספים. הבוקר הגיש התובע עו"ד שלום אבן עזרא את המסמכים הרלוונטים. למעשה, מדובר בעבירה שעיקרה עבירה בניגוד לסעיף 6(ח)(1) לתקנון הרישום, שאוסר על העברת זכויות כלכליות הנובעות מהעברה לצד ג? שאינו קבוצה או השחקן עצמו.

כדורגלן העבר אייל ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
יעמוד לדין. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

כזכור, לפני כשלושה חודשים חשפנו כי ההתאחדות עורכת בדיקה מקיפה בנוגע לחשדות לפיהן עירוני קרית שמונה עובדת עם סוכן בלתי מורשה. בהתאחדות בדקו בודקים האם ברקוביץ' היה מעורב באופן ישיר בניהול המשא ומתן להעברת החלוץ מזרחי, שהגיע מהמועדון שלו בנשר, למרות שאינו רשאי לתווך בין מועדון לשחקן, והאם קיבל כסף או הבטחה לכסף תמורת מכירה עתידית.

"העבירה היא למעשה פעולה בניגוד לתקנוני ההתאחדות. המעשה הוא שפעל להעברת שחקנים מנשר לקריית שמונה וקבוצות אחרות, שהתחייבו להעביר לו כסף באופן אישי, כאשר על פי התקנון, מי שזכאי לקבל את הכסף הוא המועדון בנשר", הסבירו גורמים בהתאחדות. על פי החשד, אם כן, הכסף הועבר ישירות לברקוביץ' במקום למועדון.

כזכור, תחילת הבדיקה שנעשתה גם מול בקרת התקציבים, מקורה מידע שהגיע להתאחדות בעניין העברת הכספים בין המועדונים.

תגובתו של אייל ברקוביץ' תובא לכשתתקבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully