וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המגן הספרדי מאנה סיכם לשנתיים

2.7.2013 / 22:29

המגן השמאלי של חטאפה בארבע השנים האחרונות יחזק את האלופה: "מחכה לאתגר החדש". קרויף: "שמח שהצלחנו לצרף אותו"

ספורט 2

צפו במכבי תל אביב מסיימת ב-0:0 עם אינגולשטאט

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שלישי) כי הגיעה לסיכום על צירופו לשנתיים של חוסה מנואל חימנס אורטיס, המוכר יותר בכינויו מאנה. מדובר במגן שמאלי ספרדי בן 31 ששיחק בארבע השנים האחרונות בחטאפה ורשם 101 הופעות ליגה, לפני שסיים את חוזהו בחודש שעבר. מאנה מצטרף בכך לדן איינבינדר, טל בן חיים ועומרי אלטמן שהגיעו כשחקני רכש, וכן לברק יצחקי שחזר מעונת השאלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכש הטרי. מאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאנה שהגיע בשעות הערב למחנה האימונים בסאלפלדן וצפוי להצטרף לקבוצה, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למכבי תל אביב ומחכה בקוצר רוח לאתגר החדש. שמעתי מקרלוס גרסיה המון על הקבוצה בכלל ועל החיים בעיר תל אביב בפרט, ואני מחכה להתחיל להתאמן עם שאר השחקנים בקבוצה על מנת לזכות בסופו של דבר בתארים".

המנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "אני שמח שהצלחנו לצרף למכבי תל אביב שחקן בקליבר של מאנה. אני בטוח שיתרום מהניסיון שצבר בליגה הספרדית לשיפור הסגל שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאנה שחקן חטאפה, משמאל. GettyImages
רזומה מרשים בליגה הספרדית. מאנה/GettyImages

מאנה, יליד העיירה טאריפה שבחבל קאדיס, גדל במחלקת הנוער של ריאל ליננסה ולאחר מכן שיחק גם בדיטר ספרה, בשורותיה רשם שמונה משחקים בלבד בליגה השלישית. ב-2003, אז היה בן 22, עבר לאתלטיקו מדריד ב' וכבש במדיה 14 שערים ב-68 משחקים. ב-2005 הוא המשיך לסיודאד מורסיה מליגת המשנה, שיחק ב-39 משחקי ליגה וגם כבש שני שערים שסייעו לו להתקדם לאלמריה, שם שיחק לצד קרלוס גרסיה והיה שותף לעלייה ההיסטורית לליגה הראשונה.

בעונה השנייה שלו במדי אלמריה כבש מאנה נגד מאיורקה ורקראטיבו, והקבוצה שלו הייתה אחת מהפתעות עונת 2007/8 וסיימה במקום השמיני. ביוני 2009, אחרי יותר מ-100 משחקים במדי אלמריה (מתוכם 68 בליגה הבכירה) חתם מאנה לארבע שנים בחטאפה. הוא היה שחקן הרכב קבוע בעונה הראשונה ואף כבש ב-0:2 על ויאריאל ב-13 באפריל 2010. גם בעונה השנייה שמר על מקומו עם 31 משחקי ליגה, ובעונה השלישית נאבק עם פיטר מסיללה על המקום בהרכב. מאנה רשם 22 משחקי ליגה, המגן שהגיע ממכבי חיפה הסתפק ב-13 לפני שעזב, אבל בעונה החולפת הנחיתו למאנה על העמדה את סרחיו אסקודרו, שהפך למגן הראשון בעיקר בזכות היעדרות של מאנה לארבעה חודשים בגלל פציעה. מאנה עצמו רשם 13 משחקים בלבד, במסגרתם כבש את שערו האחרון במדי חטאפה (ב-0:2 על אספניול ב-25 בנובמבר). לקראת סיום העונה הוא חזר להרכב הראשון.

מאנה שחקן חטאפה רודף אחרי אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
התמודד מול שחקני הכנף הטובים בעולם. מאנה תופס את אנחל די מריה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully